Advertenties


Klets maar raak DEEL 185

Gestart door Benjamin Renon, 15 juli 2012, 20:18:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juul

Kijk dat zijn mooie berichten Ben. We willen uiteraard ook foto's zien, maar dat is logisch hè

Benjamin Renon

Moet ook nog een veerspanner ergens zien te regelen en dan is het een kwestie van een paar uurtjes rustig sleutelen. Foto's volgen dan vanzelfsprekend. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

Kun je dat niet op het werk doen ben?

Want zo'n clio tje is in een uur verlaagd hoor.

Calve

na even weg geweest te zijn heb ik nieuws.
De megane is afgeschreven...
zondag ben ik op de snelweg mijn rechter achterwiel verloren, gelukkig zijn mijn vriendin en ik er zonder kleerscheuren vanaf gekomen, had ook heel anders kunnen zijn.

Het erge ios nog dat het een fout van een monteur is geweest. die heeft een borgpen vergeten.

ik heb gister weer gereden, maar ik was echt bang. schakelen ging zelfs niet meer. alles leek fout te gaan, ik was natuurlijk ook helemaal oversteur en zag het allemaal even niet meer zitten. gelukkig ben ik thuis, en lijkt alles op zijn pootjes terecht te komen.
Dank u rechtsbijstandsverzekering!!

Dat wilde ik even melden.
Verder blijf ik het een hele leuke auto vinden, waar jullie echt heel trots op mogen zijn. Alleen voor mij was het mijn laatste renault..

Groeten Kevin

Karin

Kevin, mazzel dat het goed gegaan is. Balen dat je auto is afgeschreven. Gewoon in een auto blijven stappen he, de angst wordt vanzelf minder en als je het nu niet doet dan wordt het alleen maar erger.

-Jo-

Citaat van: edje op 19 juli 2012, 19:44:00
Had hem gewoon eens gemaild.
Hij draait op 3 bar en heeft +- 160PK's.

Edje, 1.3 bar en het vermogen is aan de wielen.

Benjamin Renon

Citaat van: matthew op 19 juli 2012, 22:39:16
Kun je dat niet op het werk doen ben?

Want zo'n clio tje is in een uur verlaagd hoor.

Kan wel Matthew, maar dan moet ik weer naar het werk toe in het weekend. Doordeweeks is het voor mij rond 18:00 uur dat ik weg ben en nog een stuk moet rijden. Gelukkig heeft een vriend van me in Roermond ook een brug en uitlijn apperatuur, dus daar zou ik eventueel ook terecht kunnen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Nicole

@Kevin:Ik kan over een soortgelijk iets mee praten. Bij mij is bijna 1,5 jaar geleden het voorwiel "los" gelopen. En die angst zal even blijven. Of het nou dezelfde auto is, of een andere. Maar gewoon door gaan, het wordt vanzelf minder. :)

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Calve op 20 juli 2012, 09:28:32


Het erge ios nog dat het een fout van een monteur is geweest. die heeft een borgpen vergeten.




Alleen voor mij was het mijn laatste renault..

Groeten Kevin

Zo snap dat het schrikken is geweest, en gelukkig ben je er zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Maar Renault is op zich geen slechte auto, maar jij hebt een slechte monteur gehad, als je een Rolls Royce had gehad en de monteur de zlefde fout had gemaakt, had het op dezelfde manier kunnen aflopen....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roy (Coup a One)

Bij deze wil ik te kennen geven dat ik in tegen wil RMClub vrienden uit mijn fasebook heb gezet, niet omdat ik geen vrienden wil hebben maar blijkbaar kan het even niet anders :neen:

Stefan

Beste Roy,

Wat jij op/met facebook allemaal doet sta je helemaal vrij in.

;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dante

Jammer Roy, maar wat jij wilt... Y Je weet me te vinden, mocht je me terug willen ;) :q

De gebroeders Postma staan nog in je vrindenlijst, overigens :police:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Zoals ik via de mail al aangegeven heb hebben wij niets te zeggen over jouw bezigheden op facebook. Zoals Stefan al zei, je bent helemaal vrij wat je daarmee doet. Ik kan daar niets meer aan toe voegen.

Rogier

Het is je eigen account, als jij daar mensen uit wilt verwijderen is het uiteraard aan jezelf ;)

Maar om weer even in de positieve sfeer te komen, de zomer komt eraan !-! wordt aankomende week weer heerlijk warm een BBQ weer.

Benjamin ga jij morgen nog na de ring toe ??


Ed_16v

Ik heb net voor 30 Euro een set Angel Eyes op de kop getikt... ik ben benieuwd wat het gaat worden, want de prijs is wel erg laag. Gokje dus. Heb ook meteen een setje zwarte Lexus achterlichten besteld bij Winparts. Langzamerhand gaat de Megane er anders uitzien. Nu nog de schade herstellen, setje leuke wielen en een lichtblauw metallic matte wrap...  !-!
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev