Advertenties


Klets maar raak DEEL 185

Gestart door Benjamin Renon, 15 juli 2012, 20:18:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Aan de andere kant kan het wel weer de redding zijn van Spa Francochamps, aangezien ze de f1 om en om zouden gaan krijgen, en dan zou Spa er ook niet meer mee rond komen..... (al vind ik het altijd jammer als circuits moeten sluiten..)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Spa staat los van dit verhaal. Ze zouden op Spa om en om met de GP van Frankrijk gaan rijden. Maar Spa heeft net afgelopen week een nieuw contract voor de komende 3 jaar getekend dus dat om en om verhaal hoe dan ook niet door de eerste 3 jaar.

Roadkill (Michiel)

Het verhaal gaat al langer dat ze om en om met de nurburgring gaan rijden, en contracten in de F1 stellen niet echt veel voor (en qua Spa Francochamps, zat ik tot een jaar of 2 terug behoorlijk dicht bij het vuur zeg maar ;) )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Oke, ach ja we zullen het allemaal wel zien. Las dat Eckelstone er wel graag zou willen blijven racen.

Edwin Postma

@Dennis. Wanneer gaan wij weer eens naar de Ring? 8)7 :q
Truckertje

Dennis Postma


Edwin Postma

Truckertje

Tedo

Die is inderdaad  !-! Jammer dat er niet bij staat hoeveel vermogen 'ie heeft en hoe snel 'ie is.

-Jo-

Het vermogen vind je in 1 van mijn dynotopics op rtc. Deze auto heb ik meermaals gerold.

Christian de Vriend

Hey die herken ik wel

Heeft ook injectie gemonteerd (dual point)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Edwin Postma

Had hem gewoon eens gemaild.
Hij draait op 3 bar en heeft +- 160PK's. Janneke is het er niet mee eens maar anders l-
Truckertje

Dennis Postma

hoho, je hebt ook niets met mij overlegt. Het blijft MIJN erfstuk he die cabrio. Ook al heb ik inmiddels een eigen.  :q

Nicole

Een 2e erbij is altijd goed toch? :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Daarom. Ook al kreeg ik 'm in losse onderdelen. 8)7

Benjamin Renon

Zojuist bericht gehad dat mijn Apex veren voor de Clio verstuurd zijn. Volgend weekend proberen te monteren aangezien ik dan toch een weekje vrij heb dan.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev