Advertenties


interessepeiling regiomeeting Groningen/Friesland!!

Gestart door (koltieboy) Dennis Kolthof, 1 maart 2008, 14:17:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

(koltieboy) Dennis Kolthof

Ik zie dat ze zuid en midden veel regiomeetings houden maar wat zouden jullie er van vinden om het in Groningen/Friesland te doen  8)

Ik zat zelf te denken in de omgeving van Niebert wat waar :P zie ik jullie denken :P

Dat ligt vlak aan de snelweg van groningen naar drachten of drachten naar groningen! (net welke kant je op rijd :P)

Hier staat een wegrestaurant waar over het algemeen veel truckers komen.
Dus groot parkeerterrein en als we wat willen het eten is daar ook goed!
Mocht je daar willen eten nog..

En moet nog even kijken of er in de buurt nog mooi plekjes zijn dan kunne we daar bijv een fotoshoot houden met een groep megane's!

Dus wat zeggen jullie daarvan..?

hier link na de site van het wegrestaurant www.wegrestaurantindeklaver.nl

freek

altijd goed back to the roots. als je dan richting marumer bos gaat (trimunt) kun je mooi rijden en shoots doen :D
only men of stihl

(koltieboy) Dennis Kolthof

zoiets had ik ook in gedachten al Freek ;)
of strandheem :D

Jaap de Jong

Als ik op het moment wanneer de meeting gehouden wordt in het noorden ben, en als ik tegen die tijd weer een auto heb, wil ik ook best die kant wel even op komen rijden :)

(koltieboy) Dennis Kolthof

Heeft iemand anders uit het hoge noorden nog ideeën hiervoor...  o-)

Bobje

Even een kleine input, morgen haal ik mijn Renault op, maar als er werkelijk zo'n dag komt dan kom ik zeker even langs!
Maar qwa locatie kan ik je nou niet echt verder helpen, ik kan de weg in Friesland heel goed, totdat je richting groningen gaat :x..

Gr. Bob

MCP08

Hier uit groningen, lijkt mij zeker een keer wat om een regiomeeting groningen/friesland te doen.
Maar ik zou wel moeten wachten tot we m'n megane z'n ''make-over'' klaar hebben. :)

Nicole

Flex

Als niet lid lijkt mij leuk om ook es te komen kijken eindelijk lekker dicht in de buurt.

Jaap de Jong

Als het in het weekend is; en als ik dat weekend in het noorden ben; dan kom ik ook langs :)

freek

koltieboy en ik zullen wel es overleggen of we wat kunnen organiseren  !-!
only men of stihl

Klaas


Roy16v

lijkt mij een strak plan!
net wat je zecht er word altijd iets in het zuiden gedaan maar nooit hier.

wij komen dan direckt met 2 coupe`s!

Roy16v

waar komt idereen uit regio groningen vandaan?

Stefan

Aangezien er een nieuw topic is geopend voor meetings in het noorden en we niet in 2 topics tegelijk gaan kletsen, sluit ik deze.
verder in het nieuw aangemaakte topic dus.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev