Advertenties


Meeting Valkenswaard weekend juni?

Gestart door Joost, 11 mei 2010, 19:25:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

De plannen klinken goed. Even zien wat de kosten zullen zijn.  !-!

Rogier

dat wordt voor mij al een lastige periode, vanwege de vakantie's van me collega's.
maar ernst ik moet toegeven het is een super leuk idee, als we de kosten weten kan ik er toch over na gaan denken om collega's te regelen.

nogmaals super gaaf idee, misschien een idee om door de ardennen heen te touren. !-!

Joost

Vandaag dan eindelijk een reaktie terug gekregen van uit Bollendorf.
Graag willen ze weten met hoeveel personen we zijn, auto's tenten of caravans zodat ze een
gerichte prijs opgaaf kunnen doen.

Omdat er 20 juni als nog een meeting is gorganiseeerd en daarna de zomervakanie's er aan komen is mijn voorstel uit gegaaan naar September betreft een meeting buitenland.

Willen de personen die geinteresserd zijn ook even de data's door geven betreft de weekenden die voor hen het beste uitkomen in September?

Interessens zijn uiteraaard nog vrijblijbvend.

Hoop spoedig op vele reaktie's

Rick Santbergen

Misschien rare vraag, maar heeft de camping hoge drempels? ;)
Heb in het verleden vaak campings gezien met belachelijke drempels. En sommige auto's van de club gaan dat niet fijn vinden!


Joost

Voorzover ik het weet waren er geen drempels aanwezig!
Maar zal het vooraf nog even checken!!!!

Rick Santbergen

Ik kan alleen nu nog geen belofte geven of ik kan of niet. Hangt beetje van drukte op mijn werk af.

Hoelang van te voren moet je dit reserveren?
En kan je hun geen prijsopgave laten doen van 5 man, 10 man, 15 man enzovoorts. Puur ter indicatie.

Dennis Postma

Het zou inderdaad mooi zijn als er een indicatie zou zijn van de prijs.

Verder kan ik helaas nog niet zeggen welke weekeinden ik vrij ben in september.

Joost

Zal komende week even een prijsopgaaf vragen van 10 persosnen en eentje van 15 pers.
Het gaat me niet zo zeer om de reservering.
Wel of er voldoende interesse is omdat er toch een en ander bij komt kijken betreft organisatie.
Natuurlijk zijn prijzen belangrijk en ga er dus achteraan om enige inducatie te krijgen.

Kom er dus komende week op terug

Joost

De laatse tijd erg druk gehad maar ga komende week het een en ander verder uitwerken
betreft evt prijzen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev