Advertenties


Meeting Valkenswaard weekend juni?

Gestart door Joost, 11 mei 2010, 19:25:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Wie heeft er zin om een meeting mee te organiseren ergens een weekend in Juni te valkenswaard NB ?
Centrum Valkenswaard leuk plein met gezellige terassen.
Mischien ook een gezellige rit in de ongeving.
Interessen mede organisatie?
Laat het ff weten.

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Joost

Nee hoor ook de coupe's en megane's etc
Maar tot nu toe weinig reaktie's


Fubar (Marcel)

#3
Was ook maar een suggestieve suggestie 8)
Citaat van: Ernst op 19 mei 2010, 19:42:21
Maar tot nu toe weinig reaktie's
Eerst ook van de schrik bekomen :D., aangezien een clubweekend voor 19/20 juni al is ingepland.
Reactie's komen vanzelf wel........ :grin:
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Joost

Idd we wachten wel af en anders verplaatsen naar september maar dan in luxemburg????
(weekendje)

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dennis Postma

Ideeen zijn altijd welkom. Misschien kun je je idee iets meer uitwerken met waar je wilt overnachten, wat wil je eventueel daar wil gaan doen en natuurlijk wat zijn de kosten? Zo heeft iedereen een duidelijk beeld van het plan en kunnen ze ook beter bepalen of ze er zin aan hebben of niet. Als er dan genoeg animo voor is kun je het voorleggen aan de activiteiten commissie (Mariska of Benjamin).

Joost

Dennis,

Ik begrijp dat het een en ander uitgewerkt moet gaan worden maar dit kost enige tijd natuurlijk.
en doe je dus niet ff in een avondje.
In eerste instantie wil ik kijken of er mensen zijn die interesse hebben om mee te gaan.
Verder hoop ik dat er iemand het een en ander mee wil organiseren want er komt een hoop bij kijken
uiteraard.
Komend weekend zal ik een en ander op papier proberen te gaan zetten met ideeën, omgeving en evt de kosten.
Als het lukt komend weekend, staat het zondagavond op de Topic

Dennis Postma

Ik snap dat het enige tijd kost. De afgelopen clubmeeting heb ik zelf ook georganiseerd en weet dus wat er zoals bij komt kijken. Maar of mensen wel of geen intresse hebben hangt erg af van wat er te doen is bij zo´n meeting.

Joost

Das duidelijke taal.

Daarom ben ik maar gelijk van start gegaan het afgelopen uur met de hoop a.s Zondagavond meer informatie in de Topic te kunnen plaatsen.
Diverse mailtjes zijn inmiddels de deur uit betreft informatie kosten van de overnachting  en activiteiten.
Komt goed dus.
Betreft organiseren heb ik dit jaren voor scouting gedaan en het bloed begint weer wat te stromen.


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Joost

Betreft een meeting buitenland September 2010

Heb HELAAS tot op heden nog geen reaktie gekregen op mijn mailtjes maar zal komend week even gaan bellen om wat informatie te verkrijgen betreft de kosten.
Mijn idee ligt om samen te komen op een  camping in Bollendorf
http://www.camping-altschmiede.de/dercamping.html.
Dit ligt tegen de stad luxemburg aan. Vanaf de camping kunnen we zaterdag dan een kanotocht gaan doen en in de avond een gezamelijke BQ. De Zondag kunnen we dan Kasteel Vianden bezoeken .http://www.weekendplanner.nl/weekend/vianden.htm
Verder zal er genoeg tijd zijn om de omgeving te gaan bekijken.
Omdat het een weekend meeting zal worden wil ik jullie voorstellen om evt samen met je kinderen deel te nemen.
Mocht iemand nog ideen of tips hebben?
Altijd welkom.
Ben benieuwd naar jullie reaktie's ???

Rick Santbergen

Echt super wreed. Luxemburg is een pracht locatie om te rijden.
Echter september komt mij niet goed uit, kan nog geen belofte doen dat ik mee kan.

Joey Voormolen

mijn klinkt het ook wel leuk in de oren, kom ik nog is verder als nederland met de auto :D
Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev