Advertenties


Xenon adapters

Gestart door Abdelitto, 30 november 2016, 21:44:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Le0

Ik ben erg benieuwd of je de set al binnen hebt en of deze set nu werkt in de Megane 4. Ik was ook op zoek naar een passende Led set met adapter voor de Megane 4

Le0

Ik heb inmiddels via xenonlamp.nl een setje led-lampen + adapters gekocht. Zij hebben specifiek voor de Mégane 4 de adapters. Installeren is goed zelf te doen. Werkt goed.

Abdelitto

#17
Citaat van: leebrown op 31 augustus 2017, 09:53:19
Ik heb inmiddels via xenonlamp.nl een setje led-lampen + adapters gekocht. Zij hebben specifiek voor de Mégane 4 de adapters. Installeren is goed zelf te doen. Werkt goed.

Hey dat is wel mooi ja. Ik heb die adapters ook al binnen via aliexpres en past er gewoon op, niet meer dan 4 euro voor betaald. Moet alleen nog de led lampen kopen, zag van Philips waren goeie recensies erover voor 50 euro.

Heb je dan ook een kapje moeten kopen? want die led steken natuurlijk uit waar het standaard koplampkap niet dicht kan.

Le0

Ik heb gekozen voor de led-lampen met de koelstrips. Deze kun je het beste ivm de koeling middels de bijgeleverde rubber ringen (gaatje boren in de originele afdekkap) buiten de koplamp plaatsen. Dit verlengt de levensduur en wordt volgens de hanleing ook aanbevolen. Ik rijdt hier nu al een paar weken mee en het werkt goed geen problemen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev