Advertenties


200 euro voor een linkse raammechanisme..

Gestart door google, 8 augustus 2013, 12:09:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BadEend

@google
Voortaan eerst om een prijsindicatie vragen dus en naar een universele garage gaan.

Roadkill (Michiel)

Op Mp worden ze nieuw voor 99 euro aangeboden, en dat is dus compleet! Maar vaak ligt het niet eens aan het mechaniek en doet ie het gewoon weer als je de stekker los haalt en de pinnetjes weer naar elkaar toe drukt.... (scheelt je een hoop geld) Btw om de zooi te vervangen zooi ik persoonlijk een stuk meer voor rekenen (en dan ben ik geen auto monteur/ garage) want wat een s.c.h.i.j.t. werk om de deur panelen te verwijderen!!! (ik ben er zeker een half uur mee aan het stoeien geweest om hem enkel los te krijgen...)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Jacques

Mijn ervaring. Of je doet het zelf en koopt de onderdelen scherp in. Of je besteed het uit en betaald dan de hoofdprijs. Een tussenweg is haast niet te vinden.

Xabre

200 ex btw is volgens mij een normale prijs. Complete mechanisme en je bent al snel een uur aan het klooien. Reken maar uit.

DickieDick

Bij mijn hatchback van 2005 stopte plots klaps de raambediening links voor.
Stroom naar motor was goed, dus motor raambediening van de sloop gehaald (EUR 45,-).
Na montage was probleem niet verholpen, dus verder zoeken. Draadbreuk in de kabelboom in het raam.
Motor terug gebracht (en geld terug). Bij dezelfde sloop omgeruild voor een complete kabelboom à EUR 10,-. Stekkertjes loshalen, vervangen en voila. Raam doet het weer.
Conclusie: Het is niet altijd de motor van de raambediening!
Groetn uut Punthorst

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev