Advertenties


klets maar raak DEEL 207

Gestart door Benjamin Renon, 2 augustus 2013, 14:10:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

D@nny

Dat is zeker wel een mooie auto! (sorry voor de late response)
Rood lijkt me in elk geval een mooie kleur, op die Mégane. De auto van mijn vader is donkerbruin... in het donker is hij dus wel mooi, maar ik vind hem verschrikkelijk bij licht!  :P

Aangezien mijn auto bij de garage staat te wachten, op een andere versnellingsbak... en mijn ouders in Peru op vakantie zijn... heb ik vandaag ook maar weer wat kilometers gemaakt (Nieuwegein-Den Helder-Lopik).
Op de terugweg, kwam ik er alleen wel achter, dat mijn zicht toch wel achteruit gaat...
Vorig jaar hoefde ik mijn ruitenwissers bijna nooit te gebruiken, dan kon ik alles nog zien... nu moet ik (met dezelfde auto), de dashboardverlichting dimmen... de navigatie uit (gebruik ik toch niet) en nog zie ik haast niets, in het donker bij regen... dus mijn broertje heeft het laatste stuk maar gereden...  ;(
Binnenkort dus maar eens bij de opticien kijken (ik heb sinds een maand een bril, maar die hielp hier niet echt tegen...), ik wil toch geen gevaar op de weg zijn!

Tedo

Ik vind zo'n donkerbruine (haast zwarte) Megane III weer erg mooi.  :q

Benjamin Renon

Pfff ik vind wachten dus echt niks! Om 14:00 uur mijn examen motorbeheersing. Kan nu weinig meer doen dan rustig proberen te blijven. Van te voren even een uurtje voor de laatste oefeningen en dan het moment waar alles bij elkaar moet komen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

J to the H (Jeroen)

Heel veel succes Benjamin. En het komt echt wel goed. Het gaat er niet om dat je de oefeningen allemaal vlekkeloos doet (lukte mij ook niet  :')), maar dat je laat zien dat je het beestje de baas bent en dat ding krijgt daar waar jij dat wilt.

Hou ons op de hoogte en succes!!  !-!

Ard Klok


Losballos (Ron)

Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Stefan

Succes !-!

Verder in een nieuw deel ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev