Advertenties


Foutmelding foto's

Gestart door Yorick, 29 mei 2013, 00:09:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yorick

Ik zit net een avond op de site en kan de helft van de foto's/ plaatjes op deze site niet zien! :cry:
Ik heb nergens anders problemen met plaatjes of foto's, maar het volgende krijg ik te zien:



Is dit een bekend probleem van de site? Ik heb Java, Flashplayer etc wel up to date dacht ik.

Yorick.

rickluten

kan zijn dat de uploader de plaatjes van fileshare site af heeft gehaald en ze daarom niet meer beschikbaar zijn.

post de link anders is, misschien hebben wij hetzelfde probleem

!-!
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

J to the H (Jeroen)

Ik denk dat het aan je browser ligt.
Ik zie geen kruisje linksbovenin, maar een pictogrammetje in het midden.. Alsof ie moeite heeft met laden.

Yorick


J to the H (Jeroen)

Ik neem mijn woorden terug...
Foto's zijn inderdaad niet meer actief.
Ik heb hetzelfde.

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=13620.45

Yorick

 !-! Ik ben gewoon te enthousiast en loop teveel terug in de tijd te banjeren, moet gewoon up to date blijven en het nieuwe spul checken....  Y

:9~

Lennart

Hmm, toch vervelend. Zonde als er foto FAQ's of How-to's op deze wijze minder duidelijk worden..
Eigenlijk bizar dat fileshare foto's gewoon weghaalt..

assumption is the mother of all f*ck ups

Dante

Mijnalbum & ImageShack (zonder account) ook hoor ;) Als een bepaalde foto te weinig views krijgt, wordt-ie verwijderd want schijfruimte ;)
ImageShack met account staat je 5Gb aan foto's toe, zonder risico op verwijderen !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev