Advertenties


Klets maar raak DEEL 191

Gestart door Benjamin Renon, 28 oktober 2012, 21:10:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

Ik zeg; ruilen heren: Michiel zoekt een mooie NV 676 voorbumper van een phase 2, en dan gewoon wisselen.  _o_

Renegade (Mark)

#31
Je moet er idd ff aan wennen de aandacht hoor 8)7 met de golf een paar jaar terug had ik het dat ik op de snelwegafrit stil stond en die in de auto achter me was met zn telefoon foto's aan het maken van de achterkant hoe breed die wel niet stond. Toestraks op een 2baans 80weg stopte een bmw 1 serie bij het stoplicht naast me terwijl hij nog een gat van 5 meter voor zich had. Dus ik kijk die auto in, zit de man erin te gebaren met 2 vingers hoeveel speling ik wel niet heb met de grond en in de wielkasten en te lachen erbij :D ff duimpje omhoog, duimpje terug, groen en rijden weer :q

Paar weken terug nog zon geval gehad, waren bij mij in de straat aan de waterleiding bezig. Komt een man die aan het werk was naar me toe en vraagt hij heel mooi, komt hij aan de voorkant nog omhoog ? We hebben met zn allen staan kijken maar we snapten niet hoe je zo moet rijden :D

Jeremy

@Tedo: Ik vind het geen slecht idee haha!
@Mark: Ja soms is het wel leuk die aandacht, maar vaak ook gewoon irritant...
Als ik hem sta te wassen komt er altijd wel iemand een praatje maken, daar zit ik op dat moment echt niet op te wachten
Mensen die oversteken bij een zebra die extra langzaam lopen om de auto even goed te bekijken, is niet zo fijn als je haast hebt.
En dan ook nog van die gasten die willen racen omdat ze denken dat het een snelle wagen is, was het maar zo'n feest haha!
Misschien over een aantal jaar als ik een andere auto koop dat ik deze schors en in een schuurtje stal ergens en dan op het gemakkie helemaal naar eigen wensen ga aanpassen. Het is gewoon niet handig voor mij persoonlijk om een auto te ''pimpen'' die ik dagelijks gebruik.

juul

Even een vraagje tussen door(kan het zo niet vinden).
Vandaag is de auto een paar keer uitgevallen.  >:(Dit gebeurde op het moment van stoppen bij een stoplicht of kruising.
Auto gaf geen tekenen van slecht lopen of stotteren of iets derg... Hij zakte gewoon weg in toeren(door in trappen van koppeling) en viel uit.
Daarna startte hij wel weer gewoon. Dit gebeurde nu zo'n 6 á 7 keer.

Iemand een idee wat het kan zijn, of weet een topic waarin dit al is behandeld?

Jeremy

@Juul: BDP-Sensor gok ik. Zelfde probleem gehad met mijn Megane II en bleek dat dus de oorzaak te zijn achteraf.

Benjamin Renon

Mwah de aandacht valt toch wel mee en zo bijzonder is een andere bumper toch niet? Misschien hebben ze gewoon lang geen cabrio gezien die er zo netjes uitzag?

De vragen/opmerkingen/blikken/duimpjes die ik met de Evo krijg daar leer je op een gegeven moment mee omgaan. Het is niet altijd leuk, maar probeer ze wel altijd netjes te woord te staan. Voor mij is het standaard geworden om de woorden Subaru/Impreza/racewagen en de vraag hoe hard kan ie etc etc te horen. Diep adem halen en laten gaan. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tedo

@ Jeremy: Gewoon een grand tour nemen, daar kan je naar hartelust mee pimpen zonder dat je dat soort aandacht krijgt (ik in ieder geval (nog) niet). Toch lijkt net me ook wel grappig om het omgekeerde eens te doen: een RS er uiterlijk uit laten zien als een 1.4, en dan bij het stoplicht naast een petje in een Civic gaan staan  :D

Renegade (Mark)

Citaat van: Benjamin Renon op 30 oktober 2012, 21:33:31Voor mij is het standaard geworden om de woorden Subaru/Impreza/racewagen en de vraag hoe hard kan ie etc etc te horen. Diep adem halen en laten gaan. ;)

Haha zo is het voor mij helemaal standaard om de vraag te horen, hoe doe je dat met drempels ? Even inademen, uitademen en dan uitleggen aan persoon nummer 99999 dat het prima kan :q

Rohald

@Juul: ik denk ook de BDP-sensor. Klachten komen mij namelijk bekend voor.
Vervang hem wel snel. Ik kreeg later ook andere klachten. Plus dat het best irri gaat worden als je dat elke dag hebt :D
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Jeremy

@Benjamin: Ja ik vind het zelf ook niet een erg bijzondere auto en dacht ook ik neem een zwarte want die valt niet zo op.
Ik denk ook dat het meer door de velgen komt, want daar krijg ik erg vaak complimenten over (snap ik ook niet want erg bijzonder zijn ze niet)
Ik sta mensen altijd netjes te woord, maar na 100x dezelfde vraag word ik het langzamerhand wel een beetje zat inderdaad :D
En inderdaad krijg ik ook vaak te horen ''mooie Peugeot!!'' en daar word ik al helemaal niet vrolijk van haha!
Maar vandaar dat ik naar origineel ga... Ik vind het jammer, maar aan origineel kleven meer voordelen dan aan hoe die nu is.
En sowieso ga ik nog wel gewoon hobbyen aan de wagen, alleen dan nog aan het interieur.

@Tedo: Haha geen Grandtour voor mij... heb al die ruimte niet nodig joh :D
Haha als een wolf in schaapskleding... Geniaal! _o_

Dennis Postma

Dergelijke aandacht kan ik niet over klagen. Ik zie het dan ook meer als compliment. Langzaam lopende kijkers op het zebrapad zijn mij niet opgevallen in ieder geval. Wat je wel vaak ziet is dat mensen wat lacherig doen doen om een verlaagde auto, de bijnaam Sjonnie valt dan ook vaak. Dit is het enige waar ik me aan kan storen.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Dat laatste heb ik vaak last van! maar dat is meer ivm met m'n uitlaat!  :q

Maar aandacht zoals hier boven beschreven is vind ik wel leuk, daar doe je het toch ook een beetje voor?  ;)
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Jeremy

#42
Het is ook zeker wel een compliment, maar toch hoef het voor mij allemaal niet.
@Erwin: Ik heb de auto aangepast naar hoe ik het mooi vind en niet dat andere het mooi vinden... dus nee... daar doe ik het totaal niet voor ;)
De enigste aandacht die wel goed kan waarderen is van de leuke dames die ineens een stuk vaker met me flirten sinds ik deze wagen heb  :D Maar dat deden ze ook toen hij nog standaard was

Dennis Postma

Eens. De aanpassingen die ik doe doe ik omdat ik het mooi vind. Als een ander dat dan met mij eens is is mooi meegenomen.

Rick Santbergen

Citaat van: Renegade (Mark) op 30 oktober 2012, 21:41:01
Haha zo is het voor mij helemaal standaard om de vraag te horen, hoe doe je dat met drempels ? Even inademen, uitademen en dan uitleggen aan persoon nummer 99999 dat het prima kan :q

Die vraag ken ik. Heb nooit zo'n probleem met een praatje te houden. Maar het is wel leuker als het iemand met verstand van de hobby is.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev