Advertenties


Klets maar raak DEEL 191

Gestart door Benjamin Renon, 28 oktober 2012, 21:10:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

er reden als vanzelf genoeg autoos maar die viel juist op hahahah

Renegade (Mark)

Dat ze het nieuwe viaduct maar snel afmaken ! Het oude rij ik niet graag overheen omdat de verbindingen tussen de bruggen niet helemaal lekker lopen, zeker met een verlaagde auto is het over de grond gaan en van links naar rechts stuiteren 8)7

Rebecca Fontijn

@Renegade naar wat ik gehoord heb wordt dat ergens volgend jaar dat het viaduct in gebruik genomen wordt en dan hopen dat het geheel ook snel klaar is ....dan heb ik tenminste mn gezin weer even compleet
waarschijnlijk zit ik begin volgend jaar 6 of 8 wkn alleen dan mag meneer naar suriname al is er wel bijna toe gezegd dat ik ook weekje heen mag  Y

Karin

@Rebecca, dat zou lekker zijn als je daar een weekje heen mag.

Benjamin Renon

Ik was vrijdag nog even in Maastricht geweest, maar het schiet opzich wel lekker op. Alleen de files richting Maastricht vallen best tegen. Naar Eindhoven toe viel het me nog wel mee. Alleen vond ik de stoplichten niet helemaal lekker afgesteld staan.

Als je naar Suriname mag wil ik best je koffers dragen. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Jeremy

#20
Even een mededeling van mij tussendoor.
Ik ga mijn wagen weer terug naar origineel brengen dus er komen onderdelen beschikbaar binnenkort.
Ik hou wel de Phase 2 Look, Maar de RS bumper gaat eruit.
En de velgen gaan er ook aan geloven en daar komt dan de Nervasport 17'' of de Celcius 17'' voor terug (met sensoren)
Dus als iemand interesse heeft kan je alvast contact met me opnemen voor meer info.
Ruilen van onderdelen kan ook over gepraat worden aangezien ik toch originele delen nodig heb om terug te plaatsen.

Edit: voor de duidelijkheid... zo staat de auto erbij



Dante

@Jeremy: Hoezo dat dan..?

@Iedereen die een klassieker heeft of er aan zat te denken om er 1 aan te schaffen:
Vandaag bekend geworden dat het volgende in het nieuwe regeerakkoord staat: "De vrijstelling in de motorrijtuigenbelasting voor oldtimers wordt vanuit milieuoverwegingen afgeschaft."
Dagdag jaren '80 W201 & W124 stinkdiesels die hier massaal door onze medelanders worden bestuurd in de randstad... -- :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Jeremy

Ten eerst wil ik meer comfort en met die 18'' vind ik het gewoon net iets teveel stuiteren af en toe.
En ten tweede wil ik de auto gewoon wat onopvallender hebben... Kan niet zo goed tegen de aandacht die ik soms krijg ermee.
En de auto gaat volgend jaar weg en standaard met alle opties levert hij toch net even wat meer op denk ik.

J to the H (Jeroen)

Citaat van: Karin op 29 oktober 2012, 10:05:46
@Jeroen, ik zet het maar even hier neer. Je How to Do is erg netjes en duidelijk geworden. Ik denk dat aardig wat mensen het nu wel aandurven om het ook te doen.
Citaat van: Rogier op 29 oktober 2012, 15:57:18
Je how to do ziet er inderdaad erg goed eruit, ik ga bij mij is proberen of ik die oranje plaat makkelijk kan verwijderen.

Thanx,

Ik heb even uitgezocht hoe het zit met een meg 1, maar hier zitten gewone gloeilampjes achter, deze zijn wat minder gericht maar verlichten een groter oppervlakte.
Je kan dan wel de kleur veranderen met ledjes, maar niet zo goed per zone zoals ik met de meg 2 kon doen (cijfers wit, displaytjes blauw, laatste cijfers toerenteller rood).

Sowieso zal het wel een fris beeld geven als je andere kleuren gaat gebruiken.


Ik moedig sowieso iedereen aan om dingen gewoon lekker te proberen. Lukt het niet in 1 keer, dan wel met hulp van het forum.



matthew

Meg1 fase 1 heeft gewone lampjes,meg1 fase 2 heeft led lampjes origineel.

Tedo

#25
@Jeremy: de Nervasport is heel mooi, maar geen phase 2 velg. Zijn Steppe's niets voor je?

Hier nog een set Celsius opknappers

Jeremy

Dat maakt mij niet zoveel uit Tedo.. zolang het maar origineel is. De Phase 2 look houd ik alleen omdat ik geen zin heb om wéér andere koplampen te zoeken als ik weer een Phase 1 bumper neem.
Die Steppe's vind ik niet erg mooi persoonlijk, maar die Celcius daarentegen wel alleen heb ik ze liever kant en klaar met sensoren en goede banden.

Renegade (Mark)

Citaat van: matthew op 29 oktober 2012, 22:46:57
Meg1 fase 1 heeft gewone lampjes,meg1 fase 2 heeft led lampjes origineel.

Dat is mooi om te weten !-! heb je hem misschien al eens open gehad ? Zitten er gewoon ledjes op gesoldeerd zoals bij de meg2 ?

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Jeremy op 30 oktober 2012, 16:53:56
Dat maakt mij niet zoveel uit Tedo.. zolang het maar origineel is. De Phase 2 look houd ik alleen omdat ik geen zin heb om wéér andere koplampen te zoeken als ik weer een Phase 1 bumper neem.
Die Steppe's vind ik niet erg mooi persoonlijk, maar die Celcius daarentegen wel alleen heb ik ze liever kant en klaar met sensoren en goede banden.

@Jeremy zou je RS bumper er juist op laten, dat is echt wel een meer waarde, en het is ori Renault toch?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Jeremy

Het is een originele ja, maar ben het gewoon zat en wil hem weer standaard hebben.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev