Advertenties


Klets maar raak DEEL 191

Gestart door Benjamin Renon, 28 oktober 2012, 21:10:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Koentje

Wilde ik op enter drukken... ken ik niet meer reageren...

Nicole, wa zou jij gemist hebben?

Benjamin Renon

Sorry, maar dat komt door mij. We zaten alweer over de 15 pagina's.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Nicole

Over een megane op de kar meenemen? Heb je weer een megane? :p of zit ik er helemaal naast haha
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Koentje

Benjamin, ik merkte het

Haha nee je zit er naast...
ik zei als ik de megane zou hebben

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!


Rebecca Fontijn

was zaterdag in maastricht om verplicht te shoppen en toen zag ik een gele megane rijden moest meteen denken aan die jongen van hier ben even zn naam kwijt

Karin

@Jeroen, ik zet het maar even hier neer. Je How to Do is erg netjes en duidelijk geworden. Ik denk dat aardig wat mensen het nu wel aandurven om het ook te doen.

Renegade (Mark)

In de binnenstad ? Ik was tegen een uur of 6-7 in maastricht te spotten op de A2 :D

Rebecca Fontijn

@Renegade ik was tegen 7 ook op de A2 ik was een soort VIP genodigde om te kijken hoe ze het nieuwe viaduct van Avenue 2 gingen plaatsen was een heel gebeuren zeg wel erg leuk om te zien

Renegade (Mark)

#11
Het hele project van de a2 vind ik mooi :) vind het prachtig om te zien hoe ze alles voorelkaar krijgen ! Rond 7uur had je mij ook kunnen spotten, rond die tijd reed ik over het oude viaduct terug richting stein :q

Net maar eens 2 nieuwe spoorstangkoppen besteld aangezien die vast gerot zitten en de auto niet meer uit te lijnen is :neen: gelijk ook een nieuwe dynamopoelie want die begint langzaam in het dynamohuis te vreten :neen:

Rogier

Je how to do ziet er inderdaad erg goed eruit, ik ga bij mij is proberen of ik die oranje plaat makkelijk kan verwijderen.

Rebecca Fontijn

@Renegade als jij in een geel ding rijdt met achter geblindeert dan heb ik je inderdaad gespot  ;)

Renegade (Mark)

nope, moet ik even nadenken... ik ken zo geen gele megane met achter de ramen geblindeerd.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev