Advertenties


Gezien DEEL 20

Gestart door Stefan, 12 maart 2012, 11:13:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erik_bos

Vanochtend de 99-DH-SX gespot op de A28 Zwolle ri. Harderwijk.
Een grijze coupé met lexus achterlichten. De rest heb ik zo snel niet kunnen zien.

Edwin Postma

Volgens mij heb ik jou woensdagavond zien rijden bij wezep onderaan de snelweg. savonds richting half 10 ;) (dacht ik)
Ik was met de brommer :q
Truckertje

erik_bos

Dat zou heel goed kunnen!
Ik zit vrijwel elke avond in Wezep :P Meestal op de A28 tussen 18.00 - 19.30 daarheen en ergens tussen 21.00 en 23.00 weer terug. Maar terug wil ik ook nog wel eens via de zuiderzeestraatweg gaan :)

Edwin Postma

witte megane met witte koplampen en ledjes boven de kenteken plaat.
Ik zat nogal veel om te kijken 8)7
Truckertje

erik_bos

Aan de achterkant idd witte LEDs boven de kentekenplaat :) ter vervanging van de originele kentekenverlichting :)
Heb sinds kort alles behalve dimlicht, mistvoorlicht en knipperlicht met LED. Vind ik persoonlijk een veel mooier effect. Ook gezien de kleur van de auto.

Edwin Postma

helemaal mee eens  !-!
Maar on topic maar weer 8)7
Truckertje

Xanquezer (Frank)

Rogier net gezien voor mn deur :P

haha
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

duiveltje018

Ik vind het een beetje een triest verhaal om dingen op het forum te zetten die niet waar zijn en in het speciaal,
Xanquezer (Frank),

Ik mocht dan wel een ongeluk gehad hebben maar dat wil niet zegge dat ik blij ben met de biografie die ik hier uitgebreid vind op het forum,
Als je zo graag iets over mij zou willen posten stuur mij dan graag eerst een mail, voordat er dingen de wereld in gaan die niet getolereerd worden.
Plus het feit dat er fabels als feiten worden omschreven.

B.V.D

Edwin Postma

Ik snap wat je bedoeld.
Maar daar bemoei ik mij niet mee.
Hoe maak jij het nu?
Zo te zien wel een flinkeklapper geweest.
Truckertje

duiveltje018

Ik maak het naar omstandigheden erg goed voor iemand die dood had moeten zijn.

Dante

Mooi om te horen dat je het goed maakt !-!

Voor wat betreft Frank... Tja, da's Frank. Eerst blaten & dan pas feiten checken... :neen:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Karin

Duiveltje, het is vervelend dat dat is gebeurd. Een mail had netjes geweest.
Sterkte met het herstel.

Rogier

Mensen laten we het hier maar verder over de gespotte auto's hebben, alle verdere berichten hier over zijn nutteloos. Ik zou ook verdere berichten via een PM doen Martijn (duiveltje 018).

Gister inderdaad even bij Frank geweest, en gister ook bij Martijn geweest !-! even gezellig gesproken en Frank zijn update bewonderd, ben erg benieuwd Frank !-! en Martijn hoop dat je weer een mooie Megane kan kopen straks !-!

Stefan

Verder in een nieuw deel
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev