Advertenties


Klets maar raak DEEL 128

Gestart door Benjamin Renon, 5 november 2010, 22:42:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Hier weer verder !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

waarom wordt er eigenlijk elke keer een nieuwe topic aan gemaakt voor het kletsmaar raak ? kan dit niet zoals bij wie is wie altijd maar door gaan zonder een nieuwe topic aan te maken.

matthew


matthew

Citaat van: Koentje op  5 november 2010, 17:04:07
nah ik rij zo gewoon in de winter door en miss als ik geld heb dat ik neiuwe bandjes ga halen.
ja ik denk da ik ze een half jaartje eronder heb zitten ofzo.

heb ook plannen voor de auto opzich dus moet ff kijken.

Als ik dit lees,zeg je dat je geen geld hebt voor een nieuw bandje,en vervolgens wordt er wel gepraat over een auto compleet overspuiten.
Dat vind ik wel een beetje raar,dan moet een bandje toch geen probleem zijn.

Ik zal nie zeggen,als je een winterset hebt dan leg die er maar op nu.

@Joey is megane rs niks voor jou  o-)

Ik ben vorige week bij een bmw 320 van 2007 wezen kijken,rijdt heerlijk en ziet er super dik uit vind ik zelf.(maar snel is het niet).
Wil morgen gaan kijken voor clioco 3 rs.

paikey

#4
@koentje,ik snap het ook idd allemaal niet meer.......geen geld om een voorbumpertje te laten spuiten,een hele set te kopen of een setje bande te kopen
 maar wel de planne hebben om over 4 maande in een compleet veranderde en groen overgespoten megane rond te rijde....... 8)7
 Heb je al na gevraagt wat dat allemaal gaat koste??? :x

Colin

Daar hangt idd een prijskaartje aan, ik wil wel een stekje hebben van die geld boom van jou  :P Maar ik ben wel nieuwsgierig naar een groene megane, niet dat het mijn smaak is maar uniek is het zeker.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Koentje

ik zal het is uitlegge.
voor het nieuwe seizoen bumpers spuiten.
volgend jaar winter de hele auto spuiten.
zijn er nog vragen? vingers graag....;)

Colin

BumperS koen? Heb je de bodykit al ja?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rogier

de uwv vindt het niet goed dat je na lasergamen komt, vinden ze het wel goed dan dat jij je auto over laat spuiten ???

en volgens de laatste berichten heb je tot nu toe alleen nog de voorbumper hoe zit het met de sideskirts en de achterbumper dan ???

Rogier

wat me wel opgevallen is, is dat het de laatste tijd erg stil is rond de projecten pagina's, zo wordt je dood gegooit met lees voer en zo is er een enorme stilte :P

Rebecca Fontijn

breng jij daar dan eens verandering in rogier ....

gister kwam mn paps zn nieuwe auto ff showen een leuke clio van 2 jaar oud die man helemaal blij en moet zeggen is echt een pittige waggel om te zien wat me alleen op viel is dat er een kleiner stuurtje in zit dan in mijn auto

en menneer begon meteen te zeuren dat ik toch maar andere velgen moest halen zodat hij de mijne kan krijgen ..... ja echt dat zei hij krijgen
die man denkt zeker dat er een geldboom op mn rug groeit ofzo

Rogier

ik hoef niet zo heel veel meer te verandere aan me auto ;)

Benjamin Renon

en ik verander aan mijn Coupé ook niets meer. Daar zul je ook weinig aan veranderd zien.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rebecca Fontijn

conclusie de projectpagina's blijven stil

Koentje

Colin, ik heb nou nog alleen de voorbumper.
In de wintertijd komen de achterbumper en de skirts ook.

Rogier, Ik moet je ook eerlijk zeggen dat lazergamen nie echt voor mij is.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev