Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 43

Gestart door matthew, 28 juni 2012, 12:36:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nicole

Oh dat wist ik niet haha. Mij was verteld dat de evolutions replica's waren van bbs.
Weet ik dat ook weer. Thanks. !-!

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dante

@Rohald: Ik ben ook niet van het goud, maar vond dit wel een mooie combi & teruggrijpend op de Clio Williams ;)

@Christian: Dat was idd het voorbeeld voor mijn idee Y

@Tedo: Ja, hij moest verrijdbaar zijn, i.v.m. de beperkte ruimte & manoeuvreerbaarheid in de berging... :D

@Matthew: Bedankt !-! Dat vond ik ook al :D Dat wordt dagelijks poetsen in de winter... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

@Dante Toen ik de velgen beter bekeek van de willi,had ik wel een vermoeden dat die velg
deels of helemaal de inspriratie,goeie keuze in iedergeval  !-!
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dante

Thanks! !-! En idd de volledige inspiratie. Ik had Tedo een tijd terug 3 photoshops laten maken van de Break met de Saros velgen in wit, anthraciet & brons. De bronzen kwamen het mooist uit & vervolgens is dat naar Clio Williams verschoven. Vooral nadat ik ze (weer eens sinds lange tijd) heb kunnen bekijken in levende lijve op FCS... ;)
Daar kwam ik er ook achter dat ze dus een gepolijst randje hebben...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

hahaha FCS is een goeie bron van inspiratie  !-! :q,ben beneieuwt hoe het totaal plaatje is

ik heb mn ogen gericht op die flyeyes.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy (Coup a One)

@ Rogier gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, echter wel jammer dat je met de nieuwe aanwinst niet bij de Dumpd 2012 Enka in Ede kunt zijn _o_

Tevens alvast proficiat met je schoonmoeder die binnenkort 50 wordt :)

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Koentje

Rogier, ziet er gaaf uit. ben benieuwd met zonlicht :P

Rogier

Dan zal je nog eventjes een paar maanden geduld moeten hebben :P, ik denk dat ze er pas rond februari er daadwerkelijk onderliggen (mits er geen sneeuw en pekel ligt)

Nicole

Ziet er goed uit Rogier!

Rare vraag misschien :q , maar wat ga je uiteindelijk met de andere set velgen doen haha?
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Koentje

Haha.. ik bestel volgend jaar ook weer nieuwe.
Maar ziet er goed uit !-!

Rogier

Raar is die vraag niet hoor Nicole, ik heb de vraag al vaker gekregen. Deze verdwijnen onder het huis in de kruipruimte ;) ik heb nog geen plannen wat ik er daadwerkelijk mee ga doen.

Nicole

Haha okee! !-!
Als ze anders de verkoop in gegaan waren had ik wel interesse gehad :P

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier


Benjamin Renon

Dat is een dikke update Rogier! Ben benieuwd hoe het gaat staan. !-! Is het al februari?  8)7
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev