Advertenties


startonderbreker

Gestart door coupe-monte-carlo, 29 oktober 2004, 16:16:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

coupe-monte-carlo

ik heb waarschijnlijk mijn batterijtje leeg van mijn (enige) sleutel
tenminste, ik hoop dat dit het probleem is...

maar mijn vraag is, waar kan ik die batterijtjes krijgen? alleen bij de dealer? of ook wel bij een gewone autoshop?


Michel Veltman

gewone autoshop moet lukken
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

coupe-monte-carlo

bedankt  :D

heb het snel effe geprobeerd,en is inderdaad bij de autoshop ook gelukt .

MAAR..................

dit was dus ook niet het probleem blijkbaar, mijn lampje van de sleutel knippert, en inplaats van dat hij blijft branden, en helaas, mijn startonderbreker en deuren reageren er niet meer op, zonet 1 keer, zette ik hem weer in elkaar en bleef hij continu branden, zonder dat ik hem indrukte, maar ook hier reageerde niks op :(

weet iemand hoe ik het beste nu 300 euro kan besparen ( of meer misschien?) op een nieuwe sleutel ?

coupe-monte-carlo

ik las het in  boekje iets over synchroniseren, wat je moet doen als je een nieuwe batterij erin hebt gedaan, dit probeer ik en gaat het lampje op mijn dashboard knipperen bvan de startonderbreker... maar dan..................?

Michel Veltman

anders even langs de renault all-in service rijden? is dacht ik kostenloos of even bellen naar de lokale renault dealer
ik zou het iig niet weten

suc6 :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

coupe-monte-carlo

ik ben eruit,  :) :) :)

het probleem was: een lege accu  :-[ :-[ :-[

:) :) :) :) :) :) :)

tsjah.... k verwachte et gewoon nie .....

k moest vanmiddag effe wat uit de auto pakken, had de deuren niet op slot, en de auto stond al effe stil...
dus ik wil later de deur op slot doen, en werkt tie nie... tsjah dan is dit het eerste waar ik aan denk, en niet de accu
8) 8)

en ik maar lachen toe op  het oude forum iemand het probleem had, en het de batterij bleek te zijn.....  :-[

dus bij deze: k schaam me diep  :) hoe dom kun je zijn ......... ::)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev