Advertenties


Temperatuurmeter na andere spiegels

Gestart door Raymond, 10 oktober 2004, 00:11:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Raymond

Ik heb nu andere spiegels maar ik wist niet dat de temperatuursensor in de spiegel zat, weet iemand of ik deze kan overzetten in mijn nieuwe spiegels? Ik heb M3 spiegels en een megane coupe fase 2  :D

Decepticon#1

Hoi,

Deze mail kreeg ik gisteren, had namelijk hetzelfde probleempje! Suc7 ermee  :D

Greetz,

Peter


(ontvangen bericht)

Ik heb op het forum je bericht gelezen over die M3-spiegels en de temp-sensor.

Eigenlijk is het heel makkelijk. Die sensor is een klein blokje met daaraan dat traanvormige deel. Meet dat traanvormig deel even op en pak een boor met dezelfde diameter. Boor onderin je spiegel een gaatje.... Plaats met een beetje kit ertussen je blokje (sensor) terug.

Hou wel rekening met je glas.... dus je sensor ver genoeg naar achteren plaatsen..

Sterkte ermee 

Mzzl
Bob


Tuned

anders blijft het zo koud buiten he ray ;)

Remko LvB

Emmm ik had mijn sensor niet overgezet in de m3-spiegels, en had nergens geen last van, werdt totaal helemaal niets aangegeven in het display ;)

Grtz. Remko

ppveenstra

ik rijd momenteel ook elke dag met -40 graden, ach de kachel op 4 en een extra dikke jas aan dan is het wel te doen? :) :)
van het weekend ook maar even aanpassen thx voor de tip! iemand een idee hoe die sensor uit de oude spiegel moet, wou de spiegel opzich wel heel houden :D

Bob

#6
Hoe die zat in de originele spiegel weet ik ook niet precies... maar hij is gewoon los te krijgen? :D

PS: nog ??n tip....houd rekening met de dikte van de sensor... ik moest mijn spiegelpoten en adapterplaten iets extra uitvijlen... anders kreeg ik de sensor er niet doorheen? :D

jeroen84

anders knip je het draadje door en maak je het later weer aan mekare

quick

Mijn spiegels zijn nog goed alleen de T-sensor leidt een eigen leven. Kan iemand mij vertellen hoe je de spiegel er heel uitkrijgt om de sensor te vervangen.
Dank alvast voor goede tips.
quick 

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev