Advertenties


Uitnodiging 12½ Jarig bestaan RMC + Toertocht 't Gooi met BBQ

Gestart door Roy (Coup a One), 6 september 2013, 18:55:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Citaat van: Thijs op 26 september 2013, 12:55:32
Rohald ben jij nog in de gelegenheid om misschien 2 club stickers mee te nemen voor de achter raampjes?

Zou geweldig zijn ;-)

Je kunt Rohald beter even een PM sturen. Dan weet je zeker dat ie het bericht niet mist.

Rohald

Citaat van: Thijs op 26 september 2013, 12:55:32
Rohald ben jij nog in de gelegenheid om misschien 2 club stickers mee te nemen voor de achter raampjes?

Zou geweldig zijn ;-)
Ik heb ze bij me. Ik zal voor alle zekerheid nog een kleine voorraad meenemen mochten er nog meer mensen geïnteresseerd zijn in iets !-!
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

keesk

Het leven is een pijp kaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel!

Edwin Postma

Truckertje

Rebecca Fontijn


Ard Klok

Veel plezier toegewenst voor zondag. Weersverwachting is in elk geval al redelijk tot goed. !-!
Ik lees hier de ervaringen wel en hopelijk worden er ook nog wat foto's geplaatst. --

Roy (Coup a One)

#81
Herrieneringsmail is naar alle personen verstuurt die zich opgegeven hebben, zoals het in de opening topic vermeld staat.

- Lennart,
- Jos,
- Matthew,
- Karin,
- Christian,
-Pierre,
- Thijs Stellenpool,
- Rohald,
- Rebecca en Dennis

Hebben wel de mail ontvangen echter ben ik het eindadres vergeten te vermelden, daarvoor mijn excuses mocht dat een probleem zijn kijk dan even in de opening topic op pagina 1.

Edje heeft geen mail ontvangen gezien hij zich hier netjes heeft afgemeld.

Fubar (Marcel) heeft zich zojuist ook gemeld, al is het nog niet geheel duidelijk wat hij gaat doen maar ik behoud jullie ervan op de hoogte _o_

Fubar (Marcel)

#82
Eerst nog ff de route inspecteren (je weet maar nooit 8)7)



en dan heeeeel veeeel later....... :9~ :P


Hopende u hierbij geheel op de hoogte te hebben gebracht,

Y --

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Roy (Coup a One)

Marcel mocht je aan willen schuiven v.d. barbecue dan moeten we het eerst in het bestuur overleggen, gezien je niet gereageerd hebt voor 22 september, alle opgaven na 22 september tot en met vandaag was alleen mogelijk v.d. toertocht, dus je zult moeten begrijpen dat er eerst bestuurlijk overleg geraadpleegd zal worden alvorens je wordt toegelaten.

Mocht het alleen om de toertocht gaan dan is er geen vuiltje aan de lucht, en zul je zo in de stoet mee kunnen rijden.

Roy (Coup a One)

Bij deze hebben we Marcel (Fubar) aan de lijst toegevoegd in ruil voor Edje, alleen rijd Marcel ook de toertocht mee !-!

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roy (Coup a One)

Nu aan het ontbijt, auto inpakken, af tanken en de banden op spanning brengen, dan ben ik al met al iets over half elf onderweg naar Lennart. Y Want er moet nog iets afgeleverd worden alvorens we gaan toeren, anders krijgen de heren vanavond de barbecue niet aan (en dat is juist wel zo belangrijk) daarom zeg ik nu alvast "tot straks" en vertrek op tijd gezien het vele "werk aan de snelweg" -- "tot straks"

Dennis Postma

Ik zie jullie bij de BBQ. Veel plezier tijdens de toertocht allemaal. !-!

matthew

Voor ons als het goed is geen weg werkzaamheden.

We gaan zo.

Roadkill (Michiel)

Hoop dat met de bbq de wind meevalt, heb vanochtend een trainings ritje willen doen,maar na 5 kilometer alweer thuis ivm met de echt harde wind hier... :( (btw daarom niet aanwezig vandaag, herfstvakantie een leuk tochtje op de mtb voor de boeg :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev