Advertenties


Ervaring Match Audiotec Ficher in een megane 3 estate bose

Gestart door gotten.013, 5 november 2018, 10:03:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gotten.013

Beste forum leden en bezoekers,

Hier een korte ervaring en binnenkort ook wat foto's bij het upgrade van de Bose subwoofer.
Zoals zo velen kocht ik de Bose uitvoering met het idee dan zal het geluid wel goed zijn het is tenslotte Bose.
Nou dit viel mij eigenlijk vies tegen eigenlijk kan het ook niet goed klinken uit een subwoofer van 11,5 CM in een 6 liter behuizing.
Om dit te verbeteren ben ik naar de locale audiozaak gegaan en hier het advies gekregen om dan voor een match set te kiezen.
Gezien het feit dat een subwoofer (PP 10E-D)gemiddeld 400 kost en een versterker(PP 62DSP) gemiddeld 500 kost en er voor 100 euro aan kabels bij komt vond ik dit een vrij duur idee.
Inbouwen is natuurlijk ook niet gratis en zou bij de Bose uitvoering in Tilburg ook nog een een kleine 800 kosten.

In middels heb ik een mooie deal gehad de set voor 800 euro en inbouwen voor 1 euro.
Ik denk dat ze hier spijt van hebben gehad naar een dag werken kom ik terug bij mijn auto hadden ze nog geen signaal op de versterker.
Wat blijkt nou het signaal van de Bose versterker is te laag de experts die het zijn bij de audiozaak hadden dit natuurlijk zo opgelost en in middels werkt de subwoofer.
Het signaal komt nu van de front speakers en de subwoofer uitgang van de Bose versterker.

Ik ben nu alles aan het inspelen en alles word nog opnieuw nagekeken en afgesteld als dit gebeurt is.
Advies van de audiozaak 50 uur in laten spelen.
Zodra alles naar hun woorden perfect is kom ik met een update maar voor nu kan ik al zeggen dit klinkt zo veel beter.
De bass is een heel stuk warmer en strakker en zodra het volume wat hoger staat ligt er geen klein subje te trillen en te protesteren bij de bijrijder deze ervaart dit dan ook als veel aangenamer.

De foto's moet ik nog maken deze volgen nog :)
Renault Mégane Estate DCI 110 ECO2 Bose

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev