Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 58

Gestart door Stefan, 17 april 2013, 13:20:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

Mooie velgen Jaime!

Ik zou alleen niet al te dikke spacers kopen, volgens mij staan je voorste velgen namelijk al aardig gelijk aan de wielkasten. Zou zonde zijn als ze er buiten vallen. Als je hem verlaagd gaan de velgen hem nog beter staat !-!

Jaime

Thanks Mark, aan de voorkant moet ongeveer 5mm  dus valt mee achter denk 10 a 15 mm. Tja verlagen hmm hehe nare ervaringen mee met een verlaagde golf cabriolet die ik een week of 6 gehad heb. Daar zat ik overal mee op vast drempels stoepen noem maar op. Daarom heb ik de golf verkocht en deze megane gekocht :D

Heatzone (Mark)

haha, subtiele verlaging dan? :D

Het zou hem echt goed staan.

mark

@Jaime Ik heb mijn hb 5,5 cm verlaagt aan de voorkant + een dikke espace lip, en ik kan de meeste drempels nog gewoon recht nemen. (het zij met geschraap van de espace lip, maar dat kan die wel hebben.)  !-! Ik ga nog wat verder zakken.

Dus verlagen kan prima. Je kan makkelijk 4,5cm zakken en dan schraapt een megane 1 nog niet. (zonder andere onderlip)  ;)


Lennart

Kevin,
In mijn vorige auto heb ik mijn hoedenplank eruitgehaald en deze nagemaakt van hout. (stuk steviger)
Daarin heb ik mijn speakers verzonken en over de gehele hoedenplank gaas gespannen.
Daaroverheen weer caliber audio doek.

Voordeel hiervan is dat je van buitenaf niet ziet dat er boxen inzitten (minder inbraakgevoelig) en je ook nog eens spullen op je hoedenplank kan leggen zonder meteen je speakers te slopen.
Tussen de hoedenplank en de auto had ik een connector zitten (in de bekabeling) zodat ik mijn hoedenplank er ook uit kon halen zonder veel moeite te doen qua kabels etc..

Misschien iets om over na te denken.
Maar denk dat er hier op het forum ook wel genoeg andere opties/tips etc zijn!

zo,,,,,, En nu weer ontopic :P
assumption is the mother of all f*ck ups

kevinbreda

als ik zo handig was dan had ik het niet gevraagdt

zou niet weten hoe ikda zou moeten doen en niemand is zo goed met zulke dingen die ik ken dus das jammer :(

en denk dat niemand hier echt uit brabant komt of in de buurt van breda :)

Umpire (Robin)

Is Ooesterhout vlakbij jou? Ik heb daar binnenkort een wedstrijd geloof ik..
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

matthew

Gaarne weer on-topic met iets nieuws gekocht of gemonteerd op mijn MEGANE.  :police:


De rest in klets maar raak, of topic aanmaken voor speakers inbouw. (of even zoekfunctie erop gebruiken).

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

mark

Heb gisteren maar eens de pilot proline xenon in de koplampen gedrukt. (8000k h1)
Deze geven nog wat meer licht als die goedkope rommel die ik er eerst in had zitten.  !-!
De lampen staan nu wat verder naar beneden als normaal maar ik moet ze nog ff een keer afstellen op het werk.  ;)



En zo ziet een mooi lichtbeeld er uit.  ;)


Renegade (Mark)

Lekker veel licht Mark !-! alleen waar ik me bij mijn eigen lampen ook aan stoor hebben de jouwe zo te zien ook,



de cutoff is op dat punt niet helemaal netjes en daardoor heb ik toch nog af en toe mensen die naar me seinen omdat ze verblind worden :neen:

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

matthew

Dat hoort zo.

Dat mensen zijn is omdat je een xenonlamp in een gewone reflector lamp unit stopt, en dan komt dat altijd wat verblinder er  over.

Als je achteraf xenon in een koplampunit met lensbol stopt heb je dat niet.

Mijn advies is dan ook je lampen normaal af te laten stellen(wat ook al bijna nooit gebeurd als ze gemonteerd zijn) en dan je draai wieltje op 1 te zetten.
Dan wordt er niet zo gauw iemand verblind.

mark

Dit zijn angel eyes met lensbol.   ;)
De lampen staan nu een heel stuk lager als de normale stand, dus morgen ff op het werk goed afstellen.  !-!

En dat die schuine hoek omhoog niet helemaal verlicht word heb ik met de normale h1 lampjes ook.  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev