Advertenties


Krijgt te weinig benzine,soms bij starten geen drup.

Gestart door Alex70, 14 augustus 2016, 11:03:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex70

Laatste dagen liep mijn Megane (cabrio 16., 16V) niet lekker, afslaan bij laag toerental en de motor een paar keer op hol geslagen. Vanmorgen wilde hij helemaal niet starten. Pechhulp  poot wat vluchtig spul (net zoiets als startpilot) on het luchtfilter, hij startte direct en bleef daarna lopen. Wat zou de oorzaak kunnen zijn dat er niet genoeg of geen benzine komt? Bij voorbaat dank voor uw antwoord. Groeten Lex

A110

Brandstofpomp kapot. Meten is weten, druk controleren met een brandstofdrukmeter en kijken wat ie aangeeft.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

RobScénic

Maak eerst eens de stekker op de brandstofpomp goed schoon, en herstel de klemdruk van de contactpunten.
Mijn Grand Scenic deed laatst ook niets, bleek een slecht contact te zijn op de stekker van de brandstofpomp.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Alex70

Dank je RobScenic, dat lijkt me inderdaad het beste om als eerste te doen. Als ik het goed heb gelezen, dan zit de brandstofpomp onder de achterbank, daar zot een zwarte, ronde afdekdeksel weet ik. Maar, ik heb ook ergens gelezen, dat het aan de zekering kan liggen die in het zekeringkastje zit? 


Lex.

Alex70

Vanmiddag de motor uit laten lezen bij de Renault dealer. Uitkomst foutmeldingen : Bedr. Smoorklepweestand  & Bedienimg Gemotoriseerde smoorklep.
Of, zoals de monteur zei: de probleempje met het gasklephuis, of de bedrading van het gasklephuis.

Zal het volstaan met reinigen vh gasklephuis en controleren vd bedrading?

Grt. Lex

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev