Advertenties


18 maart 2012 - Buggy rijden Ommen MEETING AFGELAST!

Gestart door Rick Santbergen, 24 februari 2012, 18:06:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Dante

Da's waar, maar sommigen willen misschien niet heel NL doorkruisen voor 1 à 2 uur lol ;)
Dit tripje kost me een halve tank + €25,- en overige uitgaven als een drankje erna bv. Dus maak ik de keuze om niet te gaan, ondanks dat ik er wel op gestemd had. Was het dichterbij geweest (Utrecht e.o.), dan had ik vast wel gekomen ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rick Santbergen

Bij het stemmen stond de provincie al bij he Dante ;)
Had je beter op het laserschieten in het midden van het land kunnen stemmen.

Benjamin Renon

Het wel en niet naar een meeting gaan is altijd vrijblijvend. Als je niet wil, dan niet. Als je wel wilt dan ga je gewoon. Ik vind niet dat iemand verantwoording dient af te leggen waarom je niet komt. Dit kan privé zijn...
Wat betreft meetings: wij zijn een landelijke club en proberen verschillende regio's te bezoeken om het zo interessant mogelijk te houden. Als alles zich centraal blijft houden, dan ben je zo door de activiteiten in de betreffende regio heen. Zo is er pas 1 meeting in Limburg geweest die ik heb georganiseerd, terwijl er genoeg leuke plekken zijn. Alleen dit is voor 80% te ver voor alleen een dagje op en neer te rijden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dante

@Rick: Echt waar..? Stond het erbij..? Helemaal overheen gelezen 8)7 :D

@Benjamin: Mee eens. Het is ook niet zo dat ik alleen in de buurt van m'n eigen plekkie wil blijven...;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

Keuzes moet je overwegen maar we stoppen € geld in en aan onze bolide's om ze op de weg te houden en om eventueel te showen, de brandstofprijzen liegen er ook niet meer om en juist dan zeg ik om mijn beurt nu even niet al het geld in de auto kwa tuning maar wel naar 'n clubmeeting of rally en juist in dat weekend heb ik rally en 'n clubmeeting 8) :x :)

josje

maar mij valt wel op. als er iets word georganiseert in het oosten. komt er niemand.

maar goed bemoei ik mij niet mee.

maar ik heb het net overgemaakt. dus hopen dat het door gaat

Karin

Valt wel mee Jos, buggy rijden kan ik niet met mijn rug en financieel komt het even niet uit om daar voor de gezelligheid heen te rijden anders had ik het zeker gedaan.

josje

nee ik bedoel niet alleen buggy rijden. maar dat maakt ook niet uit. moet iedereen zelf weten. maar dat viel mij gewoon op.

Dennis Postma

Dat heeft mede te maken met dat het grootste deel van de leden in het westen/zuid-westen woont. Dus de afstand is dan natuurlijk ook gelijk een issieu. In het verleden zijn er ook wel meetings in het noorden geweest en daar was dit probleem nog veel groter. Dit geld ook voor Limburg. Dit zal altijd een probleem blijven.

Rick Santbergen


josje


Roy (Coup a One)

#56
Gezien het aanmelding'slijstje en de personen die erbij zijn gekomen zoals bekent weten we niet wat Rick en Benjamin gaan doen, en al heb ik geen pet op ik neem hem toch voor je af Koen want jij geeft je wel netjes op !-! Mocht het geen doorgang krijgen (vanwege de opgave) wordt het dan toegestaan door het bestuur om onderling samen te komen voor een meting in de nabijheid van Ommen :? al weet ik dan niet wat Koen wil of gaat doen _o_

Maar weet wel dat ik niet op de zaken vooruit wil gaan lopen _o_ "wil het slecht's in goed overleg doen en het richten naar organisatie en bestuur" _o_

Rick Santbergen

Citaat van: josje op  6 maart 2012, 21:37:48
ja dat had ik. of heb je hem niet gekregen

Dacht van wel, maar zag hem niet meer.
Maar het is goed.

Dennis Postma

@Roy. Mocht er besloten worden om het buggy rijden niet door te laten gaan zullen we als bestuur natuurlijk eerst kijken wat onze opties dan nog zijn. Uiteraard zullen we dit dan kenbaar maken.

Mocht je een goed alternatief al in gedachten hebben mag je die natuurlijk altijd pm'en. :)

Rogier

Ik denk dat de fun er wel vanaf is na 3 x de 1ste keer was de opkomst hoog 2de x al minder ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev