Advertenties


roadbox vraagje

Gestart door guana, 11 januari 2008, 18:25:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guana

hoi cabrio freaks ik heb 1 vraagje.
heb pas sinds november een megane cabrio en wil er een roadbox inbouwen.
nu ben ik kwa lengte bijna 2 meter ,kan mij stoel dan nog steeds in de ligstand<zo rijd ik altijd> ;)
hoop dat iemand er iets over kan vertellen bedankt alvast!!

Joost-cabrio

ik denk dat je kwa lengte nu in de problemen komt, je kunt misschien even proberen de stoel helemaal onder in te zetten kijken hoe je dan met de hoogte uitkomt, ik ben bang dat je het niet red.

suc6 ermee

Nick Mattheus

denk het ook niet :neen:

je kunt dit natuurlijk altijd makkelijk eens zelf proberen...

ik denk dat als je een lat achter de bevestegingen van de voorste gordels legt dat je ongeveer uitkomt waar de roadbox eindigt...

zal hier anders morgen is naar kijken ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

guana

mhhh das dan erg jammer  ;( anders gaat er gewoon een stuk van mijn benen af hoor!!!
alvast bedankt voor de tips.

tjakobs

Heb de zoekfunctie gebruikt, maar ben er nog niet helemaal uit.
En om nou niet weer een nieuw topic te openen ga ik hier maar even verder.

2 vraagjes:
Als ik m'n auto sluit met de centrale vergrendeling hoor ik de 'klik' ook in de sluiting van de roadbak. Maar... Met hetzelfde gemak trek ik het rolluik ook weer open.
Wat kan ik hier aan verbouwen zodat 'ie goed sluit op de vergrendeling?
Ziet er nu zo uit:



En deze zit halverwege de kabel, kan ik die gebruiken om verlichting op aan te sluiten?
Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

Timo Zuiderduin

dat kabeltje kan je inderdaad verlichting op aan sluiten.

wat betreft dat afsluiten, je moet echt zorgen dat ie goed in het slot valt anders schiet het pennetje ernaast en kan je hem inderdaad weer opentrekken.

paar keer testen terwijl je erin zit en je weet genoeg.

kijk ook eens wat er gebeurd als je hem nog open hebt, dan zul je zien dat er een pennetje in en uit hoort te schieten.

suc6

tjakobs

#6
Ok tanx voor je hulp!

Nu ik zo naar het slotje in de onderkant zit te kijken lijkt het alsof die te ver naar voren zit. Ik zie het pinnetje wel schieten, maar hij schiet voor dat haakje (aan het rolluik) langs i.p.v. erdoorheen.

Iemand hier ervaring mee? Is dat mechanisme in de onderkant makkelijk te verplaatsen/verschuiven?

Edit:

Bijna opgelost! Het pinnetje schoot scheef! Nu dus weer recht!
Alleen heel af en toe schiet ie nu nog welles mis.
Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev