Advertenties


Mistachterlichten , hoe zit dat nou ?

Gestart door Lammert, 3 augustus 2010, 00:25:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Dat is nog makkelijker. Als het goed is zit daar ook een kabelboompje bij voor gebruik op phase 2. Als je dan zorgt dat de bedrading in je auto aangepast is heb je gewoon mistlichten maar dan in je lichtunits.  !-!

Lammert

hoppa thanx ik denk dat me maat het dan wel snapt  thanx boys
tuning is an art

paikey

lammert heb je er ook al aan gedacht hoe je je klep straks open gaat krijgen en waar je je kenteken+kenteken verlichting gaat plaatse?


Dangerous angel

ik ken nog wel van de tuning dat veel auto's hadden een mistlamp achter hun bumper gemonteerd die ze met de apk met een scharnier onder de bumper lieten verschijnen en na de apk weer lieten verdwijnen achter de bumper.

Lammert

#19
Heb al zon mechanische gevonden in het auto styleboek , kost geen drol , 20 euro
Kentekenplaat komt net zoals dirk kuipers onderin de achterbumper in het midden , Kenteken verlichting moet ik nog overnadenken waarschijnlijk zon idee denk ik ( bij die blauwe civic ) :

http://img96.imageshack.us/img96/1143/tnimg3437.jpg


Citaat van: Dangerous angel op  4 augustus 2010, 16:01:42
ik ken nog wel van de tuning dat veel auto's hadden een mistlamp achter hun bumper gemonteerd die ze met de apk met een scharnier onder de bumper lieten verschijnen en na de apk weer lieten verdwijnen achter de bumper.
jah dat heb ik ook gehoord , kortom dit is een project voor volgend jaar denk ik ( als ik zolang kan wachten :D ) maar ik vraag nog wel ff in het rond wat het verstandigste en makkelijkst is
tuning is an art

Dennis Postma

Ik vind Dirk zijn oplossing daar ook wel erg vet.  8)7 :D

Lammert

#21
jah idd dennis :  
Ik kan echt niet wachten hierop  , die achterklep zou mijn hele auto afmaken , Dan is ie echt supervet :D
Serieus met dat carbon is ie ook zo vet geworden :)  ik post deze week/ maybe vanaf wel ff een paar leuke fotos
tuning is an art

Rogier

ik heb een ledstrip als kenteken verlichting is ook wel netjes weg te werken en geeft een bult licht :P

Lammert

Citaat van: Rogier op  4 augustus 2010, 16:47:00
ik heb een ledstrip als kenteken verlichting is ook wel netjes weg te werken en geeft een bult licht :P
hmm net ff in het boek gekeken , dat is idd ook wel een oplossing
tuning is an art

Rogier

moet je alleen wel de ledjes na je kenteken plakken en niet zoals mij dat me ledjes na buiten staat :P want ik hoor heel vaak dat mijn kenteken van ver niet meer te lezen is omdat ik dan 1 witte balk heb bij me kenteken :P

Lammert

komt goed , alle nuttige tips die schrijf ik op een kladblok , zodat ik geen shit vergeet

Kijk anders morgen maar weer rogier ik denk/hoop dat de foto's er dan opstaan
tuning is an art

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev