Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 20

Gestart door Jan van Heteren, 3 augustus 2007, 07:19:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Decepticon#1

Citaat van: KevinL op 14 september 2007, 16:49:57
@peter ziet er goed uit zit er de laatste tijd ook steeds meer aan te denken om de boel van binnen te gaan/laten spuiten ben benieuwd hoe het er straks uit ziet als je de andere delen gedaan hebt laat je het groene gedeelte wel groen of wordt dat ook zwart?

De delen die nu groen zijn blijven dat. Ik denk ook dat de middenconsole + kaartenbakje in de achterbank groen worden, rest zwart en wat kleine details groen en zilver.

Dirk Kuipers



Yayo

==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

KevinL

Citaat van: Yayo op 16 september 2007, 21:51:57
Lekker bezig Kevin  !-! wats next?  ;)
Bedankt iedereen ben er ook erg blij mee.
Op korte termijn zal het gaas in de bumper komen verder nog wat gaas in de voorbumper, tellerringen, andere handgrepen binnen misschien spuit ik ze of koop ik andere. Verder nog een andere binnenspiegel, booskijkers en spoorverbreders 16 of 20 mm moet ik nog even kijken.
Voor de rest zal het wat rustiger blijven gezien ik druk aan het sparen ben om het huis uit te gaan maar wil hem toch denk ik nog wel 3 cm verlagen misschien in combinatie met een andere voorbumper maar dat zal denk ik pas in het voorjaar worden verder nog ideeen genoeg lol alleen laat de geldboom dat voorlopig nog niet toe denk ik.
Wil met de tijd nog wel xenon, neon onder de auto en toch eigenlijk vind ik een andere motorkap ook wel mooi lol.

Yayo

Citaat van: KevinL op 17 september 2007, 11:48:33
Citaat van: Yayo op 16 september 2007, 21:51:57
Lekker bezig Kevin  !-! wats next?  ;)
Bedankt iedereen ben er ook erg blij mee.
Op korte termijn zal het gaas in de bumper komen verder nog wat gaas in de voorbumper, tellerringen, andere handgrepen binnen misschien spuit ik ze of koop ik andere. Verder nog een andere binnenspiegel, booskijkers en spoorverbreders 16 of 20 mm moet ik nog even kijken.
Voor de rest zal het wat rustiger blijven gezien ik druk aan het sparen ben om het huis uit te gaan maar wil hem toch denk ik nog wel 3 cm verlagen misschien in combinatie met een andere voorbumper maar dat zal denk ik pas in het voorjaar worden verder nog ideeen genoeg lol alleen laat de geldboom dat voorlopig nog niet toe denk ik.
Wil met de tijd nog wel xenon, neon onder de auto en toch eigenlijk vind ik een andere motorkap ook wel mooi lol.

Dusssss....... nou we wachten rustig af  ;)
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

xforce

ik vind de chrome achterlicht units wat jammer bij de rest van de auto.
Is het niet vetter om de donkere smoke versie te nemen?

KevinL

Dat is ieder zn smaak inderdaad persoonlijk vind ik die zwarte niet mooi vind het wel erg vet staan bij een gele maar bij een zwarte vind ik het geheel te zwart worden maar dat is mijn eigen smaak vind chroom persoonlijk erg mooi vind het mooi onderbreken.

KevinL

Ziet er goed uit Dirk heb die ruitenwissers toevallig gezien bij RB cartuning afgelopen zaterdag schijnen ook een stuk beter te wissen.
@ martijn zien er strak uit die velgen erg mooi.

Jacob

Mooi projecttopic Matthew! Mooi om de veranderingen van je Megaantje over al die jaren zo in beeld te hebben. _o_

Veel plezier met de RS  !-! _o_ (zal vast wel lukken denk ik zo  ;))

Paul B.

Inderdaad een mooi projecttopic  !-! Trouwens veel verschillende
zonneband-raamsticker gevallen heb je gehad. En nu lekker verder
met de RS.

KevinL

Erg mooi je project pagina veel succes met de RS.

Dirk Kuipers

Raar, ik zie geen foto's in je project Matthew..
Ben ik de enige die alleen kruisjes ziet??

Mrtijn

Ik denk het bij mij doen ze hetgewoon...
Maar leuke projectpagina hoor Matthew:)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev