Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 20

Gestart door Jan van Heteren, 3 augustus 2007, 07:19:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peterachterop

willen ze hier ook wel eens doen.
Met een striemer onkruid wieden???

En dn vlak langs de autos sta dan meestal al met de sleutel in de hand om een blokje om te gaan.

Decepticon#1

Ik hoor het wel hierboven: Thank God for my garage  o-)

Dirk Kuipers

CiteerEn dn vlak langs de autos sta dan meestal al met de sleutel in de hand om een blokje om te gaan.
Ja precies! Ik was helaas net te laat. Kwam net uit bed toen ik die kerel bezig zag bij mijn auto..

Hij is echt enorm smerig... Maarja... Hoop dat er verder niets beschadigd is, het lijkt nu niet zo, maar kan ook weinig zien nu hij helemaal onder het zand en gras zit.
Zodra de kit is gedroogt ga ik hem wel weer ff wassen. :)

Michel Cijs

Citaat van: Dirk Kuipers op 12 september 2007, 10:41:44
Ja, da snap ik. Alleen heb ik er geen dunne bandjes onder en ook nog spoorverbreders tussen hangen.
Volgens mij schiet ik niets op met het rollen van mijn kassen als je begrijpt wat ik bedoel. Spoorverbreders kunnen er ook niet tussenuit, want dan passen de velgen niet meer. :)
Andere velgen kopen is geen optie. :P

ik heb binnenkort een mooi breed setje te koop, kun je breed staan zonder spacers zonder dat ze aanlopen geen centje pijn ;)

Dirk Kuipers

haha.. Sorry, al het geld voor de auto gaat zometeen in de supercharger opbouw! ;)

Michel Cijs

met zulke snelheden moeten de wielen juist goed kunnen ronddraaien ;) Y

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Cijs

onderbreekt wel iets de cleane look van het dak, maar ik vind het toch wel erbij horen Y

Dirk Kuipers

Ja precies. Van ver af vind ik het wel mooi, maar als ik de auto van dichtbij bekijk dan weet ik het zo net nog niet.. Maarja..
Hiermee beschouw ik de buitenkant wel zo'n beetje als "klaar".
Nu deel 2, de binnenkant, af maken en daarna deel 3 de motor. :)
Ik ben dus al op de helft! :)

KevinL

Ziet er weer super uit Dirk vind het altijd wel mooi staan een dakspoiler en die plannen die je nog hebt zijn ook niet mis ben erg benieuwd hoe dat allemaal zal gaan.

peterachterop

He naamgenoot, ben benieuwd, zondag wel klaar hoop ik.

Zit nog steeds te twijfelen over mijn stoelen welke er moeten komen (twijfel tussen 2 modellen).

Dash in de kleur vd coupe?

Benjamin Renon

@Dirk: ziet er goed uit zo! Ben benieuwd naar de rest...

@Peter: Het begin van je interieur is gedaan. Nu nog wachten op de rest.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Decepticon#1

Citaat van: peterachterop op 14 september 2007, 10:00:41
He naamgenoot, ben benieuwd, zondag wel klaar hoop ik.

Zit nog steeds te twijfelen over mijn stoelen welke er moeten komen (twijfel tussen 2 modellen).

Dash in de kleur vd coupe?

@ Peter: Nope in de zwart (nachtzwart).
@ Jochem: we gaan ervoor!
@ Benjamin: ja...daar zitten nog wel wat uurtjes/maanden in!


KevinL

@peter ziet er goed uit zit er de laatste tijd ook steeds meer aan te denken om de boel van binnen te gaan/laten spuiten ben benieuwd hoe het er straks uit ziet als je de andere delen gedaan hebt laat je het groene gedeelte wel groen of wordt dat ook zwart?
@Guillaume ben benieuwd naar de resultaat van de verlaging. Wat het andere betreft wordt dat een chippie?

Yayo

#59
Nog een weekje wachten Kevin  :q

Moet de veren nog bestellen en een afspraak maken met de buurman en dan gaat het gebeuren.... Hoop echt zo snel mogelijk!
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev