Advertenties


2 cm verschil in hoogte na verlagen.

Gestart door steven, 8 november 2005, 17:01:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

steven

Hoi.

Ik heb een vraag ik heb mijn auto laten verlagen door de koni sportkit.

Maar nu zie ik dat hij aan de bestuurdes kant 2 cm hogerstaat
en aan de achterkant staat hij aan de pasacierskant kant 2 cm hoger.
Oftewel de auto staat scheef.
Ze zeiden tegen mij dat dit normaal was maar waarom dit zo is wist hij ook niet.

Zijn er meerdere mensen die dit ook hebben?

Groeten steven.

Jeroen

Zijn alleen de schokdempers vervangen?
Want daar verlaag je een auto niet mee.

Jesse

Sport kit is toch inclusief veren? Staan de demper wel overal hetzelfde afgesteld?

Stefan

lijkt me niet goed iig dat de auto scheef staat.
degenen die je vertelde dat dat zo hoorde klets natuurlijk uit zijn nek.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

steven

Het is de sportset van koni demper + veer die volgens het boekje 3,5 cm de auto verlagen.
Deze is ook in hardheid verstelbaar.
Aan de bijrijderskant van voren is de auto mooi verlaagd maar aan de andere kant zit er duidelijk verschil tussen en staat de auto zeker 2cm hoger.
Zou het een fabrieks fout kunnen zijn met het maken van de schokbrekers.

Aan de andere kant is het net anders om maar hierbij hebben ze de torsias verkeert afgestelt denk is.

Ik heb nog  gewoon garantie op het product, Maar vind het zo raar dat die kerel zei dat dat bij alle auto's zo is.

Groeten Steven

Jeroen

Oh, had niet goed gelezen.

Het klopt dat de bestuurders kant hoger staat, is standaard zo.
Dit omdat men er van uit gaat dan 9 van 10 keer er alleen de bestuurder in de auto zit en als je er dan in zit dan staat de auto recht.

Dat van de achterkant kan ik niet verklaren.

steven

Ha dankje Jeroen voor de bevestiging van dat het zo hoort aan de voorkant van de auto.

Morgen ga ik even langs om te vragen of ze iets aan de torosias kunnen veranderen want die achterkant loopt echt scheef.

Ik denk dat de assen niet gelijk zijn afgestelt waardoor je hoogteverschil krijgt,maar dat hoor ik morgen wel.

Stefan

ik denk dat als de achterkant weer wat meer gelijk komt, dat het verschil aan de voorkant ook wat minder wordt.... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

sebastiaan

Dit is voor mij herkenbaar en is bij mcc geconstateerd, daarna ook gelijk verholpen door de torsie bij te stellen.

steven

Hoi

Vanmiddag ben ik terug naar de garage geweest, en heb vertelt dat de achterkant schuin loopt.

Nu blijkt dat de achter schokbreker aan de bijrijderskant niet goed werkt en net niet genoeg inveert.
Dus deze wordt maandag vervangen, en dan moet het goed zijn.

Groeten Steven.

Topic gaat op slot.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev