Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 58

Gestart door Stefan, 17 april 2013, 13:20:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J to the H (Jeroen)

haha wauw, wat een diep profiel hé. En ook echt off-road profiel zo te zien.
Ik denk dat hij er wel het dubbele voor had kunnen vragen.

mark

Nou ik weet wel dat ik geen 200 euro voor een stalen velg en een band ga betalen.  8)7
Daar zouden we eigenlijk een paar onzin biedingen op moeten doen haha. :D
5 euro.

Stefan

Wat heeft dit allemaal met "iets nieuws kopen/monteren" te maken eigenlijk......?
Oftewel, ontopic maar weer  -- :police:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

juul

Zo vandaag maar is even me zicht verbeterd in de regen, kortom nieuwe flatbladewissers op de voorkant.

mark

goed bezig.  !-! Die flatblades van mij beginnen ook al weer iets strepen te trekken (na een jaar tijd), dus zal ook wel met een paar maand een paar nieuwe op komen.  ;)

kevinbreda


Lennart

Grats Kevin!!  !-!

Heel veel goede en veilige Kilometers (en natuurlijk sleutel plezier).
Nu nog even je theorie halen en jou mei-maand kan niet meer beter !!
assumption is the mother of all f*ck ups

Jaime

Beter laat dan nooit hier nog een foto van hoe witte velgen onder een gele megane staan. Moet alleen nog een keer spacers scoren want me naafkappen passen helaas niet :(


Dante

Spacers nodig voor je naafkappen..? :dunno: Zijn je bouten dan niet gewoon te lang, als je naafkap er niet op past..?
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Jaime

Ja spacers om de velgen wat naar buiten te krijgen aangezien mijn naafkapjes precies in de naaf vallen en de bouten dus verder zichtbaar zijn.
Zie de foto dan snap je wat ik bedoel.


Dante

Duidelijk Y Lijkt me alleen niet echt veilig rijden met bouten die iets uitsteken... :dunno:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Ziet er netjes uit, gelijk een tip als je spacers koopt koop dan meteen langere bouten. Ik heb dat van de week ook gedaan omdat mijn bouten te klein waren en me naaf kapot ging. Dat was zonde van de onnodige kosten die er dan extra gemaakt worden.

Jaime

Thanks, Ja daar zat ik al aan te denken dat me bouten en slot bouten ook te kort zijn dan idd. Gelukkig kosten de bouten niet zoveel alleen die slot bouten weer hehe. En spacers ga ik op marktplaats in de gaten houden scheeld een hoop met in de winkel. Alleen moet je net geluk hebben dat er wat op staat, maar tot die tijd rijd die prima zo met de velgen eronder  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev