Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Timo Zuiderduin

Nee, ik kom uit Leiden. had de Megane ingeruild in Hoofddorp en die hebben hem in de handel gedaan.

hij is uiteindelijk in Drachten aanbeland.

Ik heb overigens wel 5 jaar van mijn leven vlakbij drachten gewoond.
(Oldeboorn, klein plaatsje bekend van de Gondelvaart)

Ramon

ah okee grappig om te weten  :) :q hij is van de grote beurt toch ?? tenminste dat stond er bij  ;)

Ricardo

Welkom op het forum hier Ramon  !-!

Dirk Kuipers

Welkom Ramon,

Leuk om te zien dat er weer één uit het hoge noorden is op dit forum!   !-!  Y

lúk

Welkom op het forum hier Ramon  !-!

Dennis Postma

Ook namens mij van harte welkom  !-!

fulleffect

#456
hallo, ik ben marco (18 jaar) heb sinds 1 maandje me rijbewijs en sinds 3 weken een bordeaux rode megane 1.6 uit 96.
ik werk als leidinggevende op een kwekerij in zeeland en heb daarnaast nog mn eigen entertainment bedrijf (full effect (daarom dus mijn nick naam))

ik wil in de toekomst stukje voor stukje mn auto stylen naar mijn zin, ik ben begonnen om eerst die geweldige cassete speler er uit te slopen en er een pioneer radio in te hangen met bleutooth... nu ben ik op zoek naar een leuke spoiler voor op de achterklep waarna velgjes zullen volgen.. hier een foto van mijn race monstert :D


Meganepower


lúk

welkom marco   !-!
en veel plezier met je nieuwe aanwinst  !-!

Timo Zuiderduin

#459
Welkom Marco!

p.s. heeft je bedrijfje ook een website?? ben wel nieuwsgierig eerlijk gezegd!!

edit: heb hem al gevonden   Y

kleine tip, investeer in apparatuur en stevige flightcases. als je dan de apparatuur los verhuurd heb je een leuke inkomstenbron voor de dagen dat je zelf geen boekingen hebt  ;)

fulleffect

haha, ben benieuwt wat je er van vind :q

Timo Zuiderduin

ziet er goed uit hoor!

maar je zit zo te zien nog wel in het beginstadium  :x
Ik bedoel dit overigens niet neerbuigend maar meer opbouwend! keep up the good work!
ik baal zelf dat ik er nooit verder mee ben gegaan!!

fulleffect

op de "officiele" manier zijn we nu jaartje bezig.. daarvoor wast hobbyen... majah, cker met auto dernaast ist allemaal een duur gebeuren..  als ik al die getunede en uitgebouwde autos zie vraag ik me ook af hoe sommige aant geld komen  :? 8)7

Timo Zuiderduin

laat je gewoon opgeven voor DGB  ben je in 1x klaar :D

tsja, het zijn wel 2 dure hobby's die je gekozen hebt, maar wel 2 waar je een hele hoop plezier van kan hebben.

GVR

#464
Welkom heren. Marco je profiel beweert dat je 8 bent. :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev