Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

sebastiaan


tuningisnotacrime

welkom joeri,

Heel veel plezier met je megane en hopelijk tot snel op een van de vrijdagavondmeetings bij de mac. (in roosendaal ) :D :D

;D ;D ;D


Henry

Beste mede forum leden,,,

Na al de nodige uurtjes en berichtjes op dit forum gezet te hebben zal ook ik me even voorstellen.
Ik ben Henry 26 jaar jong en woon in de regio Eindhoven.
Sinds enkele weekjes ben ik de trotse bezitter van een standaard megane coupe 1.6e uit 96.
Een mooie gele kleur kenmerkt de wagen.




Wat ik veranderd heb is...
Defect klokje vervangen
De nodige lampjes vervangen in de auto
geel zwarte stoel en bankhoezen geplaatst...
PSV shirtje aan de raam? :D :) 8) :angel:
Spiegels vervangen (waren defect)
Tweeters erin gezet
nieuwe remblokken en schijven
nieuwe kat

nu ga ik nog veranderen
lage achterspoiler ( wie heeft er nog eentje ??? liefst geel? ::)
nieuwe tellerkast ....met dank aan Klaas? 8)

Wie nog vragen heeft stelt ze gerust..
en voor wie wil msn is oke..

Gegroet
:)


PS? ? ? ? ? ?Dit was mijn vorige auto? :D





















GVR



petit

@davey. je zal me wel een keer aan horen komen rijden. auto is net rijdende straaljager met de uitlaat eronder (y)

Wouter

Beste mensen volgens mij heb ik mijzelf ook nog nooit netjes voorgesteld en ik kom toch al een aardig tijdje op dit forum en ben nu sinds begin dit jaar ook lid. Dus: ik ben Wouter, 25 en samenwonend met mn vriendinnetje Odeke (ik moest ook lang wennen aan die naam) in Kudelstaart(Aalsmeer) en we hebben sinds gisteravond 2 nieuwe aanwinsten: 'Bruce & Dazzle'

En de megane waar het toch uiteindelijk hier om gaat is een 2.0 16v uit '98:

Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Timo Zuiderduin

welkom dan maar wouter  :)

Kudelstaart ken ik wel!! reed er dagelijks doorheen op mijn weg van Ter Aar naar Uithoorn.

peterachterop

Citaat van: Martijn (mickeynox) op 19 februari 2006, 00:48:32
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_diversen/onderdelen_renault/21313476.html?--------->denk ik geel

heb deze laatst al een mail gestuurd.
is een spoiler van een cup megane en ze weten niet of t de kleur geel is zoals onze geel.

Wouter

@ Timo, dan reed je via leimuiden ofzo? Of Bilderdam?
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Niels v Dijk

#146
Na 3 uur en 35 minuten online te zijn geweest op dit forum zal ik me ook maar eens ff voorstellen :P

Ik ben Niels van Dijk, 17 jaar oud en woonachtig in Oss. Ik ben leerling automonteur en heb sinds 1,5 week een Megane coupe 2.0 van 96. Ik heb deze gekocht met een kapotte motor en samen met mijn broer (Paul v Dijk ook wel bekent hier :P) opgehaald en gerepareerd. Het is een flink project heb nog wel even de tijd nodig maar ik word 12 mei pas 18. De auto ziet er nog erg slecht uit maar ik heb een goede oom die mijn auto helemaal strak wil maken en overspuit ;D :) Hopen dat het allemaal goed komt. 8) Straks als ik mn papiertje heb kom ik?ook zeker bij de club :D

Mvg. Niels van Dijk

Stefan

Welkom Niels :D

gelukkig heb je een handige broer....... ;D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Ricardo

#148
Hallo allemaal,

na zo'n 7 uur op dit forum is het misschien wel eens de hoogste tijd om mezelf voor te stellen.
Mijn naam is dus Ricardo, ben 25 jaar en ik woon in Rozenburg. Ik ben sinds 2003 de trotse bezitter van een gele megane 2.0 16V.
Toen in 1996 de megane werd uitgebracht was het direct mijn droomauto. En in 2003 kwam mijn droom dus uit. Er zit een evo spoiler op me megane en had (wegens omstandigheden) nog de standaard velgen erop zitten. Maar gelukkig komen er over een paar dagen vette bsa velgen onder te zitten. (Met dank aan sebastiaan? :D :D). Verder zitten er wat stickers op mijn auto en neon licht van binnen.
Na mijn megane heb ik een andere hele grote hobby en dat is voetbalwedstrijden bezoeken van mijn cluppie. Helaas zijn de meetings vaak op zondag en die wedstrijden ook, maar als er weer zo'n weekend in zandvoort wordt georganiseerd dit jaar, dan ben ik daar zeker weten bij.

Gr Ricardo

Niels v Dijk

#149
Ja bij broemt al flink ;D Drijfstanglagers waren versleten alleen bij de 3000 toeren maakt ie een rammelend geluid vanuit de 2e cilinder ??? moeten we nog even na kijken misschien distriebutie 1 tandje verkeerd (hoop ik O0) maar we zullen wel zien.
Hier nog een pic.

Mvg Niels.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev