Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Bal

#105
Hallo,

ik ben zonet in het bezit gekomen van een Megane Coup? 1.6e.




Ik ben 24, Belg en IT administrator van beroep.

Voorheen was ik in het bezit van:


Een 19 cabrio



Een R5 Gt turbo




En een Clio 1.2 uit '96(geen foto's sorry)

En mijn vriendin rijdt met een 19 16v Fase1



Renault fans in hart en nieren dus

Met de Megane ben ik niet veel van plan. Mijn ICE moet er in, en een deftig velgje (17) mag eronder , eventueel in combinatie met een lichte verlaging.




peterachterop

@ bal.

Niet veel mee van plan, lees voor de gein het forum eens door dan zul je zien dat de meesten dat zeiden toen ze de coupe net hadden.

Succes ermee. :D

elmar

Mijn naam is Elmar Reijerse, en ben werkzaam bij Renault als monteur, heb daar ook mijn Cotech diploma gehaald, dus zal wel wat van een renault moeten weten.

Ik ben nog geen lid van deze club, lees nu sinds een week of 2 dit forum door.

Ik ben zelf in het bezit van een Renault megane coupe 1.9 dci uit 2001.
Ik zal binnenkort mijn auto op het forum laten zien.

Bij technische vragen e.d. zal ik mijn kennis met jullie delen.

Groetjes Elmar

hansel

Hoi,ik dacht ik zal me ook eens een beetje voorstellen!ik ben dus Hans ik ben 25 jaar oud alweer.Ik woon sinds vorig jaar mei samen in Lobith samen met mijn vriendin Kim.Ik heb mijn rode coupe 2.0 8v al sinds augustus 2002.Sindsdien heeft die verschillende veranderingen ondergaan met dank aan deze site.Veel dingen heb ik hier op kunnen vinden.Het begon eerst met een openluchtfilter in november 2002 daarna in januari de orginele velgen ingeruild voor een setje 15 inch aez.in de zomer van 2003 kwam er een evo spoiler op.Een tijdje erna volgden de lexuslook achterlichten.Toen kwam de remus einddemper eronder.Sinds vorig jaar zitten er 17 inch alessio velgen onder.Nu ga ik me bezig houden met het geluid in de auto.Ik heb nog tegoedbonnen van car systems zevenaar dus dat komt wel goed.


rombartus


Stefan

zozo...
Het is voorstel-avond vanavond... ;D
Allemaal welkom hier :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

peterachterop

stefan ik wou net zeggen of de dinsdag de dag is dat je je mag aanmelden.

welkom allen.

Michel Cijs

Citaat van: hansel op 17 januari 2006, 19:45:34


vandaag gespot bij de shell op de grens toen ik daar met de auto van mijn zaak aan het tanken was ;)

welkom allen op het forum en wellicht bij de club http://www.meganecoupe.nl/club/aanmelden.html ;D

hansel

was jij dat bij pomp 8?met die stationwagen 

Michel Cijs


Paul

Cotech betekend dat je een studie bij Renault Nedreland het gevolgd en afgerond.
Ik heb het destijds niet gedaan omdat wij al 2 Cotech monteurs hadden (van de 6)
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Timo Zuiderduin

Zo dan,.. het is spitsuur in het wie is wie topic!
welkom allemaal! hoe meer zielen hoe meer vreugd!!

hansel

haha ok ik stond achter de toonbank koffie te drinken ? :D

mickeynox


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev