Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

mark


larsdijkstra

Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

MeganeScenic1.9dCi

'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

tripleM

hoi ben net nieuw hier en zou me maar eens voor stellen.

ik ben marc kom uit beerta ten oosten gelegen dorp van groningen.
ik werk dagelijks met auto's en heb hier ook nog eens mijn hobby van gemaakt.
mijn dagelijkse werkzaamheden zijn:
1. audio inbouw
2. subwoofers op maat
3. schroefsets plaatsen
4. velgen en banden monteren
5. de klanten informeren voor poets en schoon maak

ben zins 27-07-2017 in bezit van een renault megane 1.6 16v Priv.Luxe uit 2003, heeft momenteel 191.000+ km op de teller.
door dat mijn twingo uit 2002 helemaal uit gebouwd, dacht van doe het zelf maar (wat ik nog steeds erg jammer vind), ben ik gaan kijken naar de megane type 2.
heb de auto dinsdag opgehaald uit emmen en ben er zeer goed over te spreken, rijd heerlijk en is nog eens zuinig ook :D.

zijn nog wel een paar dingen die moeten gebeuren maar daar voor zal ik de forum af gaan zoeken,
verder heb ik zeker plannen om mijn megane in de loop van de tijd om te bouwen naar een mooie en sportief ogende auto :D
heb vandaag 3-7-17 mijn eigen radio ingebouwd(radio achter in de auto standaard) dit bleek nog een mooie klus te zijn.
kabelboom voor de radio gemaakt en ben blij dat ik nu eindelijk mijn eigen muziek via usb kan luisteren.



hoop dat ik mij hier mee goed heb voorgesteld en mochten er vragen zijn stel ze gerust.

Fluppie


mark


Lucas Hermans

Hé! Een audio liefhebber op 't forum! Welkom !-!

tripleM

een muziek/audio liefhebber ben ik zeker !-!

Lucas Hermans

Zeker eventjes een projecttopic maken, ben erg benieuwd naar je subwoofers op maat en wat je van de Mégane gaat maken !-!

noiseyMP7

Citaat van: Cares op 19 juni 2017, 15:16:33
Ik zal me ook even officieel voorstellen.

Mijn naam is Caressa Smulders.
28 jaar oud en woonachtig in Molenschot (Noord-Brabant)
Op het moment in het bezit van 2 renaults.
Ja ik ben een vrouw maar ook wij vrouwen vinden het leuk om wat te dollen met auto's!

De Cabrio gaat het 1 en ander aan gebeuren en zijn we de plannen een beetje voor op papier aan het zetten inmiddels, binnenkort andere velgen eronder eens kijken of we hem wat gaan laten zakken, ander ruitje erin, verlichting aanpassen kijken voor een leuke body.. al met al genoeg plannen om uit te gaan werken..

De zilvere wordt vanaf oktober donor auto dan verloopt mijn APK en gaat me toch iets teveel kosten om die daar doorheen de duwen..

Alhoewel hij nog goed presteert met zijn 260XXX km op de teller in een dragrace _o_
En ja zoals je ziet op de foto.. het blijft leuk..





die velgjes op je cabrio zijn ook heel erg mooi als je ze zwart spuit en het naafkapje vervangt. Kijk maar eens naar mijn projectpagina(moet er alleen nog een foto op zetten waar de velgen onder de auto zitten)

Verder aan alle nieuwe forumleden, Welkom  8)

tripleM

ik ga er morgen langzamerhand aan beginnen eerst de subwoofer kabels trekken en leggen. de sub die in de twingo heeft gelegen is een hifonics 10" type jammer genoeg niet bekend, maar 550W RMS samen met een hifoncs mecury IV die goed is voor 860W RMS op 1ohm  8) , kwa audio vonden veel mensen de twingo niet zo leuk meer :P dus dit is de volgende :D


Maus23

#6236
Goeie morgen

Ook ik wil mij graag uiteraard even voorstellen.
Mijn naam is Maurice Kempers 38 jaar kom van Rotterdam zuid en ben voor Feyenoord. (Zo dan hebben we dat alvast gehad)  !-!
Ben sinds 2012 getrouwd met mn meisie en hebben we 2 zoons 1tje van bijna 9 en de ander is bijna 2.
Naast auto freak heb ik nog een hobby en dat is Koi ook heb ik sinds kort een eigen (aan huis koi bedrijf).
Zoals jullie kunnen zien ben ook ik een fanatiek Franse voiture rijder.
Het Franse virus begon in 2002 toen kocht ik de Citroën Saxo 1.6 16V VTS. Hieraan ging zowat heel mijn salaris aan op en heb ik onwijs veel plezier van gehad.

Toen kwamen de kinders op een gegeven moment en werd het tijd voor wat meer ruimte en kocht ik de Renault Laguna 1.8 16V op G3 in 2007 en heb daar even dik 330.000 km op de teller gezet en zoals jullie kunnen zien ook het nodige aan gedaan.
Deze heb ik afgelopen winter gedag moeten zeggen want het beestje raakte toch echt op.
En nu deze prachtige blauwe parel aangeschaft sinds November.
Het is een Megane 1.5 Dci Bose van 2012 en bevalt me uitermate goed.  _o_

Brandt maar los  :)








MeganeScenic1.9dCi

Ik ben niet voor Feyenoord ;) Ghehe.. maar ik moet zeggen dat jullie een prachtig jaar hebben gehad.. het is je gegund :)

Mooi die R-line Volvo velgen :).. daar ben ik stiekem ook nog fan van.. Volvo (heb toevallig nog eentje staan mét Renault Motor dus dan mag dat toch ;) )

'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

Maus23

#6238
Ja op die wielen heb ik veel complimenten gehad, stond de Laguna echt goed.
Wel grappig een Renault motor in een Vulva

noiseyMP7

Een rotterdammert, das goed volk haha

Welkom op t forum ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev