Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Fluppie

Welkom hier voor vragen hebben we klein megane manneke maar geloof me die weet veel(hallo Mark :D)

flo amsterdam

Dag allen!

Ik ben Flo, uit Amsterdam.
Ik rijd mn Audi A2tje, maar wil er een Megane CC bij ;)
!-!


Airsoft Amsterdam, Dutch Monkeys - DM-01

Lucas Hermans

Welkom !-!

Zeer zeker een goede keus Y

Nikk

@flo, welkom

welke versie cabrio zit je aan te denken? Mijn vrouw rijdt een 2008. Kwalitatief vooralnog goede auto. Wel krap achterin uiteraard.

@ citroen,

Welkom. Ik verbruik met mijn 1.6 16v break automaat 1:14. Motor bij mij schudt ook, zijn twee motorsteunen.
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

Harmen1993

#6214
Hallo,

Misschien stel ik mij voor de tweede keer voor, maar dat doe ik met een reden. Vorige week mijn Megane 1 uit 2002 Hatchback 1.6 16v omgeruild voor een Megane 3 Hatchback uit 2009, een 2 liter CVT.

Eindelijk een auto gekocht die al wat langer op mijn verlanglijstje stond.  Y

Mastertje

Huidig:
Renault megane hatchback 1.6 16V
Renault megane cabrio 2.0 16v
Renault megane cc  2.0 16
Renault megane cc 1.9 diesel
Renault megane cc 1.6 16v
Renault master 2.5 diesel

Nikk

Welkom dan maar weer Harmen  :)  Was de vorige "op"?
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

Robvh

Goedemorgen allemaal,

Zal me ook even voorstellen. Naam is Rob, wonend te Kerkdriel, bijna 30 lentes jong.
Sinds afgelopen donderdag de berijder van een Reneault Megane GT-Line, inmiddels een hele 243 km op de teller.
Onderstaand wat foto's, van binnen het leer/alcantara interieur op de sportstoelen, zit prima.

Wil mezelf hier wat verder inlezen over de techniek en het R-Link systeem wat erin zit. Hiervoor 4 jaar een Clio gereden, onderstaand ook nog een fotootje.

NEW:




OLD:


mark29

Mooie auto. Welke dealer afgeleverd?


mark29

Ik heb het al gezien, je hebt er ook andere speakers inzitten zie ik.  _o_

Cares

Ik zal me ook even officieel voorstellen.

Mijn naam is Caressa Smulders.
28 jaar oud en woonachtig in Molenschot (Noord-Brabant)
Op het moment in het bezit van 2 renaults.
Ja ik ben een vrouw maar ook wij vrouwen vinden het leuk om wat te dollen met auto's!

De Cabrio gaat het 1 en ander aan gebeuren en zijn we de plannen een beetje voor op papier aan het zetten inmiddels, binnenkort andere velgen eronder eens kijken of we hem wat gaan laten zakken, ander ruitje erin, verlichting aanpassen kijken voor een leuke body.. al met al genoeg plannen om uit te gaan werken..

De zilvere wordt vanaf oktober donor auto dan verloopt mijn APK en gaat me toch iets teveel kosten om die daar doorheen de duwen..

Alhoewel hij nog goed presteert met zijn 260XXX km op de teller in een dragrace _o_
En ja zoals je ziet op de foto.. het blijft leuk..



If I die while I was driving don't cry, just remember that driving was my life.

Robvh

Citaat van: mark29 op 19 juni 2017, 13:09:25
Ik heb het al gezien, je hebt er ook andere speakers inzitten zie ik.  _o_

Via Arend Den Bosch. Inderdaad een Focal Premium set erin zitten. Mooi zuiver geluid, ook als hij harder staat. Bass kist moet mijn collega nog even afstellen, heeft er wat meer verstand van dan ondergetekende. Vond alleen de plek van de Bass kist nogal onhandig, dus dit pakt hij ook aan voor me. Verders tevreden na de eerste 380 km  !-!

mark29

Ja ik vroeg het, en vervolgens bedacht ik mij al dat ik het zelf al kon zien, zag inderdaad op de lijst stond dat er focal set ingebouwd is.
Die bevalt dus goed?
Meeste mensen vind het een stuk beter klinken, maar sommige hebben er alsnog kritiek op, maar dat zul je altijd houden ja.
Afgelopen donderdag of vrijdag afgeleverd, heb ik niet meer onthouden. Maar ook het luxe interieur met de stevigere stoelen zijn prettig.

Robvh

Citaat van: mark29 op 19 juni 2017, 16:09:58
Ja ik vroeg het, en vervolgens bedacht ik mij al dat ik het zelf al kon zien, zag inderdaad op de lijst stond dat er focal set ingebouwd is.
Die bevalt dus goed?
Meeste mensen vind het een stuk beter klinken, maar sommige hebben er alsnog kritiek op, maar dat zul je altijd houden ja.
Afgelopen donderdag of vrijdag afgeleverd, heb ik niet meer onthouden. Maar ook het luxe interieur met de stevigere stoelen zijn prettig.

Tot op heden bevalt het prima, AC/DC klinkt er goed op  !-!
De stoelen zitten inderdaad ook fijn/stevig. Blij dat ik het leer/alcantara heb gekozen, levering was afgelopen donderdag.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev