Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Fluppie

Hi en welkom
wel grappig ik herken me zelf in jou verhaal
ik had ook een punto cabrio (waar ik helaas op leeg liep)
En ben overgestapt op de 1.6 megane cabrio.


noiseyMP7

Bij deze de foto's van mijn nieuwe bak:




Fluppie, voor mijn punto heb ik een '97 golf III 1.8 gehad, jij toevallig ook?  :q

Mijn punto is vorige week total loss gereden. Idioot die geen voorang verleende. Vandaar de nieuwe auto. Gelukkig wel nog alle audio kunnen strippen, maar verder was er niks meer van te redden.

MeganeScenic1.9dCi

Zonde van de Punto.. maar wel een mooie wagen die cabrio!
Ik heb toevallig wel een golf III 1.8 66kw cabrio gehad :).. en ik mis het cabriorijden nog regelmatig.
Behalve vandaag met die regen :)


'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

$l@k!

Citaat van: $l@k! op 23 november 2016, 22:45:12
Hey mensen

Nieuw lid vanuit BE (Ekeren). De Megane is besteld en wordt geleverd in de 2de week van januari.
Eerste Renault voor mij op aanraden van een goede vriend die er werkt  :)

Ik kom van een Golf 5 Gti af (vandaag opgehaald door de nieuwe eigenaars) en was op zoek naar iets gezinsvriendelijker (zoontje van 1 jaar) met toch een mooie uitrusting en wat power.
Zo bij de Grand Tour Gt uitgekomen in het Iron-blauw met de 18" velgen en wat opties (Bose, easy-park, wegklapb. trekhaak en verwarmde zetels)

Vanaf hij op de oprit staat post ik wat fototjes  :)

Vorige auto's is een lange lijst... (17 stuks op 13 jaar ondertussen) en zeer divers (van monovolume tot bestelwagen en enkele duitsers & fransmannen van andere merken)

Ook een fervent motorrijder - Huidige motor is een Yamaha Tracer 900 van eind 2015 waarmee ik jaarlijkse tripjes doe. 

Doordat mijn wederhelft half Nederlandse is ben ik regelmatig te spotten in de omgeving van Dordrecht om op visite te gaan bij de familie.
Zelf ben ik zéér sociaal (soms tè krijg ik wel eens te horen) en altijd te vinden voor wat geouwe#### (bij een bakje choco) zoals NL'ers het perfect omschrijven  :P !-!

Wie weet tot ziens  :grin: :P --

Sinds 2 weken is hij geleverd. Op de Megane 4 sectie heb ik al een fototje gepost... bij deze hier ook even...




Fluppie

Citaat van: noiseyMP7 op  8 maart 2017, 13:42:27
Bij deze de foto's van mijn nieuwe bak:




Fluppie, voor mijn punto heb ik een '97 golf III 1.8 gehad, jij toevallig ook?  :q

Nee voor de punto had ik een alfa  !-!

Mijn punto is vorige week total loss gereden. Idioot die geen voorang verleende. Vandaar de nieuwe auto. Gelukkig wel nog alle audio kunnen strippen, maar verder was er niks meer van te redden.

Fsdrambo

Hallo allemaal,

Ik ben Robert-Jan Smaal en kom uit halsteren. Ik ben 28 jaar oud en woon samen met mijn vriendin. We zijn allebij renault gek en rijden al wat jaren met renault.

Mijn vriendin rijd een mooie Twingo 1.2 GT Tce uit 2009 en ik heb sinds januari een Megane RS uit 2010.

Heb hem helemaal standaard gekocht en er staat nog maar 77.xxx km op de teller.

Tot nu toe heb ik een HKS style BOV erop gezet en een AEM Dryflow filter. Moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de auto en hij is zeker al zeer vlot.

Maar ik wil dit jaar nog wel wat aanpassingen doen om hem wat stoerder te maken.

- 3" uitlaat systeem(alleen nog eronder bouwen)
-schroefset of verlagings veren
-velgen
-chippen(nog niet zeker waar het beste kan laten doen)


noiseyMP7

Welkom op het forum ;)

Halsteren is bij mij om de hoek(woon nu nog een maandje(max) in boz). Helaas doet je foto het niet bij mij en ben nu wel nieuwsgierig :q

Als ik een megane RS zie rijden zal ik toeteren met mijn '02 megane cabrio :D

Fsdrambo



Hier de foto als goed is werkt hij nu wel😀 ik zal het in de gaten houden.

MeganeScenic1.9dCi

Nou daar kun je niet omheen ;) ... ik kom ook regelmatig aan die kanten (vanuit Zeeuws Vlaanderen) .. als er een rode Scenic knippert met gele lampen ben ik het ;)
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

noiseyMP7

Die is inderdaad niet te missen ;)

Yorick


goos

Hey allemaal,

Ik ben Martijn, 36 jaar en woon in Noord-Holland.
Ik heb de volgende auto's gehad:
Ford Fiesta uit 1998
Renault Megane I phI uit 1997
Renault Megane I phII uit 2001
Renault Clio 3 TCE 100 phI uit 2009
Renault Clio 4 RS ph1 uit 2014 in de fantastische kleur Jaune Sirius:


Vlak nadat ik deze auto had gekocht veranderde ik van standplaats en kreeg daarom een leaseauto.
Komende maand verander ik van baan en wordt de leaseauto ingeleverd en de Clio RS is ingeruild op twee Renault Megane's waar mijn vrouw en ik onze woon-werk kilometers mee kunnen gaan maken(de CC ga ik gebruiken):


Allebei hebben ze de TCE130 motor. Zoals jullie kunnen zien al een aardig Renault lijstje :)

Ik heb nog geen plannen voor aanpassingen, maar je weet hoe dat kan gaan ;)


Nikk

Welkom Martijn. Clio ziet er prachtig uit! Je krijgt er natuurlijk wel 2 fijne auto's voor terug (  qua kleur halen ze het niet bij de Clio maar ok :->).
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

Fluppie


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev