Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.


Yorick

Welkom, goed om te zien dat de Megane IV rijders zich ook verenigen hier.  Y

Gri77ie

Goedemorgen, deze mooie zondagmorgen. Ik ben hier nieuw en zal me dus even, zoals  het hoort, even voorstellen.

Ik ben Ralph, 39 jaar en hebben sinds juni 2016 een Renault Megane Grandtour Gt-line uit 2012 (1.5 Dci) gekocht. Toen gekocht met 145.000 km op de teller. Staan nu alweer rond de 167000 km op de teller. Allemaal probleemloze km's en de auto bevalt me super. T enige wat ik misschien nog ga doen is chiptuning en eea vervangen voor led-verlichting.

Ik woon, samen met mijn vrouw, in de kop van Noord-holland. Voor vragen, stel ze gerust.

Uiteraard hieronder even een kleine foto van onze auto.


mark29

Mooie uitvoering! Stevige stoelen, in deze uitvoering, alleen de ruimte tussen de schouders hadden iets breder gemogen.
Welkom.

Nikk

Welkom. Heb er ( kortstondig) twee als lease auto gehad. Beste auto' s had alleen liefst die schakel indicator niet gehad. Geeft te vroeg aan en vindt ik sowieso een storend iets. Heb jij die indicator ook?
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

mark29

Ja dat is flauwekul, maar ik let daar eigenlijk nooit op.
Die vallen mij niet eens meer op.

Nikk

Helaas blijf ik me aan zoiets storen. Zal er vast ook wel uit te programmeren zijn.
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

mark29

Zo ver ik weet niet met de clip van renault in ieder geval.

mark

welkom  !-! Heb ook net als m'n naamgenoot dat de stoelen te smal zijn bij de schouders/ribbenkast.
(dit geld trouwens voor de meeste nieuwere auto's, de stoelen zijn niet gemaakt voor breed gebouwde mensen)

De stoelen in m'n hatch zitten perfect, net breed genoeg.  8)

mark29


Nikk

En op dieet in geval wat vettigheid bijdraagt aan het bredere bovenlichaam  !-!
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

mark

Ik op dieet?  :D :D :D heb geen grammetje vet te veel.  :D

mark29

Vet zit er bij mij ook niet veel aan.

Joost0255

#6118
Hallo Allemaal!

Mijn naam is Joost van der Kroft, 30 jaar oud en woon in Ijmuiden.
Ben getrouwd en heb een dochter van 3,5.

Op dit moment ben ik in het bezit van een Peugeot 307 XS 1.6 16V 5 Deurs uit 2004 met 130000 op de teller.
Omdat mijn vrouw en ik eind mei 2017 onze 2e dochter verwachten zijn wij op zoek naar iets groters.

https://joost0255.stackstorage.com/s/hsSJReGg3M4z1vL

Nu heb ik de mogelijkheid om een Renault Megane Wagon 1.5 DCI Bose met 110000 uit 2012 km aan te schaffen via het werk.
De auto word ingeruild en mag hem voor het zelfde bedrag overnemen.

Vooralsnog wil ik een beetje neuzen op het forum en vooral veel informatie verzamelen dat mij helpt bij het maken van mijn keuze om deze auto wel of niet te kopen. Wie weet ga ik na aankoop meer van het forum gebruik maken :)

Tips en/of opmerkingen over aankoop van mijn eerste Renault zijn altijd welkom! :)

Groeten,

Joost van der Kroft

Nikk

Hallo Joost,

Dat zijn beste auto's voor zover ik kan vertellen. Zelf twee ( niet Bose uitvoering)  gereden. Beviel goed. Kijk ook eens bij autoweek reviews. Zijn er veel van van dit type Megane. Succes met je keuze in ieder geval!
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev