Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

markje1978

Hoi heet mark en ik ben in het bezit van een scenic op diesel sinds een paar weken en ja ook deze heeft last van wat typische renault kuren maar dat is in mijn oog oplosbaar en te verbeteren gekke plannen ermee nee eigenlijk niet hooguit een xenon setje en een paar kleine dingen hier en daar maar geen grote verbouwingen of opvoer zaken 12o pk is meer dan zat

mark29

Hallo mark, er zijn al teveel marken hier  8)7

Je hebt de 1.9 dci motor begrijp ik dan? Fijne sterke motor, zolang de olie goed bijgehouden word, dus op peil en schoon.

mark


Moos.70

Hoi, Ik ben Maurice (Moos voor vrienden) en kom uit Zutphen.
Fotografeer graag voor de hobby en ben van beroep storingsmonteur.
Heb eigenlijk altijd Opel gereden, niet dat ik zo'n Opelfanaat ben maar gewoon omdat het zo uitkwam.
Iets met inruilwaarde etc.
Maar sinds kort ben ik in het bezit van een Renault Megane 1.5 dci Estate Bose in de kleur Gris Eclipse.
Auto gekocht met 90.000 op de teller en tot nu toe niets dan lof.
Een fijne wagen met zuinige en toch voldoende pittige motor.
Hoop op dit forum de nodige ditjes en datjes te weten te komen over mijn auto.

Groet.

Nikk

Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

GayasYellowSubmarine

Hey luitjes,  !-!

Ik ben sinds een paar minuutjes lid van dit forum, en ken nog niet alle in and outs maar wilde
me wel even voorstellen.
Mijn naam is Gaya en sinds vorige week ben ik de trotse bezitster van een mooie gele Renault megane cabrio 1.6 uit 1998 en uiteraard ben ik er erg blij mee, en rijdt hij als een zonnetje..

Heb mijn cabriootje de naam Yellow Submarine gedoopt om de dood eenvoudige reden dat hij wel heel erg geel is  ;)

Een aantal jaren terug kocht ik een renault megane en sinds ik die auto heb gereden wil ik eigenlijk geen andere auto meer...

Het enige probleem wat mijn mooie cabrio heeft is een troebel achterraam waar ik niets door zie, en weet eigenlijk niet hoe ik dit op kan lossen...

Iemand een Idee?

mark29

Nieuw ruitje erin ritsen, google even hierop, dacht iets van 140 euro.

Nikk

Welkom yellow submarine. Je zult bij de bekende onderdelen aanbieders Zoals carpartsdirect, winparts Mr auto etc voor de meeste onderdelen slagen
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02


Catrinus

Hoi,
Mijn naam is Catrinus, ik heb een renault megane diesel gekocht, omdat ik verhuisd ben en veel meer moet rijden. Een megane 110 DCI. Hij bevalt in zijn algemeenheid goed, maar soms..........wil je een deur voor in de huiskamer vervoeren. Dan krijg je stoelen niet bepaald naar beneden.
Leuk dat dit forum bestaat. ik ken het van andere topics, werkt vaak erg goed.


Bastian91

Dag allen!

Aangezien ik mij heb aangemeld wel net zo netjes om mij zelf voor te stellen mijn naam is Bastian.  Ik ben momenteel in het bezit van een zwarte megane 180tce uit 2009. Ik heb hier voor een zwarte twingo rs gehad ook uit 2009. Daarvoor heb ik nog een clio v16 gehad. 

Ik krijg niet voor elkaar om foto's toe te voegen deze zullen nog wel volgen!

doomoo

Hallo Megane forum leden,

Ik ben Dominic, 29 jaar oud en woon in Raalte

Op dit moment bezit ik een Renault Megane 1.6-16V Sport uit 1999 (benzine)

Hiervoor heb ik diverse auto's gehad zoals, een seat ibiza, seat marbella, opel corsa en volkswagen polo.

Mijn hobby's zijn vooral veel sporten en gezelligheid opzoeken met vrienden! qua sporten doe ik aan judo, voetbal, mountainbiken en fitnessen.

Ik meld me hier aan op dit forum omdat ik het interessant vind wat meer over mijn auto te weten te komen, en tevens is die ook stuk op dit moment en daarvoor hoop ik hier wat tips en informatie te krijgen zodat ik weer maximaal kan genieten van mijn Megane!

Nikk

Welkom Dominic,


Wat is er allemaal loos aan de auto?
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

doomoo

Citaat van: Nikk op 20 november 2016, 11:08:21
Welkom Dominic,


Wat is er allemaal loos aan de auto?

Dankjewel Nikk, de zekering kast schijnt kapot te zijn, heb inmiddels ook al even een topic aangemaakt op het megane 1 forum met alle tekst en uitleg van mijn probleem en mogelijke oplossingen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev