Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

meg74

Even een korte introductie . Mijn naam is Dimitri en ben woonachtig in omgeving Utrecht.
10 jaar geleden was ik ook al actief op het forum toen met een Megane Grand Tour RS.

Deze wagen hebben we een aantal jaar geleden verkocht. Geen idee of die nog wel eens gezien is door leden hier, maar door mij niet meer.
Nu rij ik zelf al weer een tijdje naar tevredenheid een Skoda Octavia Combi.

De reden dat ik me nu weer heb aangemeld is dat we sinds kort een Renault Megane CC voor de deur hebben staan.
Deze is van mijn vrouw want ze wou graag een auto met airco, dus is het meteen een cabrio geworden  :grin:
Dus hopelijk wordt het een zonnig 2016

Stefan

Welkom terug
Ik heb de GrandTour ook niet echt meer terug gezien eigenlijk :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

De SRV-MAN

Zoals ik een paar posts eerder al had aangegeven zouden we een GT line aanschaffen. Nadat we in eerste instantie een blauwe hadden gevonden met wit/zwarte lederen bekleding, is deze het vanwege de kleur van het interieur niet geworden. Erg wit en ook niet meer helemaal schoon. Dus de zoektocht hebben we voortgezet en zijn uiteindelijk op deze GT-line gestuit, die in eerste instantie buiten het budget viel maar door de eindejaarsactie ineens wel een optie was.



Het is een GT line 1.5 dCi van 2011 met 98000 km, met zwarte bekleding (1/2 leer). Hij is super compleet (o.a. de Xenon verlichting en Bose geluidsinstallatie) en mist eigenlijk alleen een kanteldak.

We hebben even getwijfeld aan een 308 met pano dak maar als je in de GT line hebt gezeten wil je echt geen 308.

Zaterdag gaan we hem ophalen. We zullen zeker op korte tijd niks aanpassen omdat het al een behoorlijk sportief en ICE verschil is met de Verso waar we nu mee rijden.


Ik ben zeer benieuwd naar de eigenschappen van de auto en van het trekvermogen icm de caravan.

Ik ga nog wel op zoek naar winterbanden op andere velgen ivm de woon werk afstand, en ik ga even kijken naar het lidmaatschap en de clubpartners die in Zeeland zijn.

Vorige noemenswaardige auto's:
Polo 6N


Ibiza EVO2 TDI


Groet Denny

Karin


Willem


Yorick

Welkom, veel plezier met de Mégane  :)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)



Geert72



Re: Wie is wie... stel je even voor
« Reactie #5859 Gepost op: Vandaag om 19:52:45 »
CitaatVerander
Hallo medeforumleden,

Ik wil me bij deze graag aan jullie voorstellen.
Ik ben Geert, 43 jaar en heb al heel wat auto's in mijn leven versleten. Hier de geschiedenis:
Golf II diesel wituit 1984.
Opel Vectra 1.8 LPG G3 wit 1992
Passat diesel zwart uit 1992.
Audi 80 2.0E smaragdgroen. Dit was de laatste serie voordat de A4 kwam.
Golf III SDI signaal rood 1998.
Golf IV SDI groen 1998
Peugeot 307 Hdi zilvergrijs 2002
Seat leon 1.6 LPG-G3 zwart 2002
Passat 1.9 TDI 130 PK Blauw 2004
Passat station 1.9 TDI 130 PK zilvergrijs 2005
Fiat Punto Evo JTD Progressive black alle opties 2011 (nieuw aangeschaft, mede door enorm belastingvoordeel)
Volvo V70 D5 Magic Blue 163 PK 2005
en dan nu de Renault Megane Boseline diesel 110 pk zwart juni 2012

Zoals jullie kunnen zien heb ik veel auto's gereden uit de stal van VAG. Helaas zijn naar mijn mening de VAG auto's er kwalitatief op achteruit gegaan en Renault er enorm op vooruit. VAG is denk ik enorm overgewaardeerd, waardoor je tweedehands nog steeds de hoofdprijs betaald voor een respectievelijk kale auto. En na een proefrit in mijn megane III was ik verkocht. Voor een uitstekende prijs een bomvolle, comfortabele auto! Ik zal even lezen hoe je foto's kan posten en dan zal ik een paar plaatjes toevoegen.

Ik woon in Friesland, ben getrouwd en heb twee kinderen. Naast autorijden ga ik graag met mijn gezin te varen op de Friese meren.


Karin



Coupélady79

#5863
Ook ik zal mij eens voorstellen.

Ik ben Ralph en sinds 2013 de trotse eigenaar van Lady.....ja ze heeft een naam.....een vrouwennaam want ze heeft net als de vrouw af en toe ook last van haar dagen.

Het is een Renault Megane Coupe uit 2001.
Gekocht in 2013 met 140duizend km erop en nu alweer 40duizend er bij gereden..

Ze heeftals extra´s een Remus einddemper.....zet er op toen ik haar kocht en ze heeft van mij een setke nieuwe sloffen gekregen van Borbet.....




Yorick

Welkom!  !-! Direct VIP lid geworden leden. Goed om te zien  Y

Op het forum is heel wat te vinden over hoe te posten, waar je iets kan plaatsen enzovoorts. Lees je rustig in  !-!

Enne, mooie Mégane. Ben je veel van plan?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev