Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

mark


jermaineganput

Citaat van: jarno27 op  8 oktober 2015, 06:10:27
Even los schroeven  van de plaat en dan olie eruit en achterste gedeelte met zwarte omhulsel losschroeven door middel van 2 torq boutjes (zitten goed vast) heb een ratel gebruikt.
Daarna is het duidelijk hoe en wat.
Maar de afdekplaat gaat volledig omhoog ? Tot recht op staand ?
Want dan kan het ook zomaar wat anders zijn

Hallo Jarno,

Afdekplaat gaat volledig omhoog tot rechtop staand.
Zit nu met mijn handen in het haar.:?
Schoepenrad en olie zijn oké

jarno27

Zou het dan ook niet zo snel weten.
Haal je achterbank eens eruit en volg alle leidingen
Mischien ergens lekkage die niet zo snel zichtbaar was.

Groentje

#5793
Dag beste mede-Méganefans, mijn naam is Vincent en ik ben sinds vandaag de trotse bezitter van een metallic groene Mégane I phase II 1.6 16v uit 2002. Helaas ben ik pas 17, dus ik mag nog niet zelfstandig scheuren. Ik ga dit forum gebruiken voor alle informatie en ik hoop aan wat onderdelen te komen die ik nodig heb voor de Mégane.


mark


BenjaminRS

Yo mensen,

Het is inmiddels een tijd geleden dat ik actief was op het forum. Ik ben erg druk geweest met werk en vooral met mijn auto. Inmiddels is hij behoorlijk veranderd zowel motorisch als optisch. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden nu :)

Hoe die was jaar geleden:




En hoe hij nu inmiddels is geworden:








Zelf ben ik enorm tevreden met het resultaat. Alles wat ik in me hoofd had qua ideeën heb ik kunnen uitwerken en de originele lijnen kunnen behouden van de auto.
Heb gekozen voor een look wat toch uniek is en door middel van al het carbon wat custom made is voor de auto geeft hem nog meer de exclusiviteit wat ik wilde.

Voor de nieuwsgierige onder ons wat hij nu heeft qua vermogen : 339.8pk en 559nm koppel in de motor ( aan de wielen 304 pk en 500nm koppel ) Dit allemaal is afgesteld door Henk van "De Ringsleutel"

Groetjes,

Benjamin

Yorick

Zoooooo, wat een plaatje zeg! Fiet Fieuww!  :-*
Hij was een jaar geleden ook al bijzonder mooi, maar dit maakt hem toch wel uniek! Die velgen, achterlichten, zwarte/ carbon accenten... Allemachtig.

Jij MOET gewoon mee naar meetings in de naam van onze RMC  >:D
Gaaf gedaan man! Ga je er nog meer aan veranderen? Hoe is het interieur?

mark

Ben zelf niet zo'n fan van de kleur, maar dat is een persoonlijke smaak. Maargoed het is jouw auto, en moet doen wat jij mooi vindt.  !-!

Voor de rest super dik. Ben ook wel fan van carbon delen.  :P dit heb ik ook al een tijdje in mijn hoofd zitten.
Super strakke plaatjes ook.  !-!

BenjaminRS

Citaat van: Yorick op  2 november 2015, 22:32:07
Zoooooo, wat een plaatje zeg! Fiet Fieuww!  :-*
Hij was een jaar geleden ook al bijzonder mooi, maar dit maakt hem toch wel uniek! Die velgen, achterlichten, zwarte/ carbon accenten... Allemachtig.

Jij MOET gewoon mee naar meetings in de naam van onze RMC  >:D
Gaaf gedaan man! Ga je er nog meer aan veranderen? Hoe is het interieur?

Dankje wel voor het mooie compliment Yorick!
Het interieur is nog standaard. Ik heb een compleet exact het zelfde interieur op de kop getikt voor een mooie prijs. Deze ben ik van plan om helemaal te bekleden inclusief dashboard. En wat dashboard panelen in het carbon maken. Maar dit allemaal ben ik nog op me gemak aan het uitwerken hoe of wat ik wil hebben en ook niet geheel onbelangrijk waar ik het het ga laten doen.
Hier gaat nog wel paar maanden overheen aangezien ik geen geld boom in me tuin ( balkon in mij geval ) heb staan haha
Uiteraard zal ik jullie hiervan op de hoogte houden.

Hoi Mark,

Ja dat kan ieder zo zijn eigen smaak uiteraard :) Bedankt voor je compliment ook man!

Willem

Poeh erg dik hoor. Ik vind de kleur juist mooi  :9~

Ben benieuwd. Ik zou zeggen open een projecttopic en post even wat updates wat er allemaal aangepast is.  o-)

Felix

Hoi Benjamin,

Dikke RS! Jij hebt mij een aantal weken terug gepasseerd op de A10 :D

BenjaminRS

Citaat van: Felix op  3 november 2015, 09:32:12
Hoi Benjamin,

Dikke RS! Jij hebt mij een aantal weken terug gepasseerd op de A10 :D

Dankje wel man! Ja ik rijd regelmatig op de ring van Amsterdam :)

Jij ook bedankt Willem. Project topic open vind ik wel leuk maar daar heb ik het momenteel even te druk voor, heb zoveel foto's en upgrades zit een goeie avond werk in om deze beetje aandachtig leuk toe te lichten :)

Willem

Dan houden we die hopelijk nog eens te goed.  ;)

Benjamin Renon

Netjes die RS, Benjamin. Kleur vind ik wel een blikvanger. Velgen zijn niet mijn smaak, maar zoals bij alles zo lang jij er blij mee bent en tof vind hoe de RS is geworden (!-!)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Bobo1.6

Dikke RS, moet toch eens beter opletten als ik dan weer eens op de ring ben haha.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev