Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

jermaineganput

Citaat van: jarno27 link=topic=1627.msg360258#msg360258 datraar 444071784
Kapotte schoep
Revisiekitje is te bestellen bij renault dealer
Makkelijk zelf te doen
Links achter in de kofferklep achter de bekleding zit de hydraulische motor.
Zal woensdag avond paar foto's maken voor je  !-!


Super ben al dagen en nachten lang forums aan het lezen.
Wel raar dat de afdek klep volledig open gaat maar ik ga een kit bestellen
Bedankt ik weet waar de motor zit moet ik deze ook demonteren of kan ik het schoepenrad verwisselen als de motor nog gemonteerd zit?

Gr. Jer

jarno27

Even los schroeven  van de plaat en dan olie eruit en achterste gedeelte met zwarte omhulsel losschroeven door middel van 2 torq boutjes (zitten goed vast) heb een ratel gebruikt.
Daarna is het duidelijk hoe en wat.
Maar de afdekplaat gaat volledig omhoog ? Tot recht op staand ?
Want dan kan het ook zomaar wat anders zijn

MCA

Hoi!

Ik ben Micha, uit Alphen a/d Rijn en sinds twee weekjes eigenaar van mijn eerste eigen auto; een Renault Megane cabrio uit 2001..
Tweedehandsje met, voor de leeftijd, vrij weinig kilometers gereden..

Inmiddels bezig met het opknappen ervan, echter 1 probleem gevonden waar ik nog niet precies van weet hoe dit op te lossen valt. Bij maximale stuuruitslag naar beide kanten is een hoge piep/krakend geluid te horen.. Iemand enig idee waar te beginnen met kijken? Stuurbekrachtiging, homokineet, draagarm?



:-)

Bazzaz

Goedemiddag,

even kort voorstellen; naam is Bas en woon in Den Haag (oorspronkelijk uit Hilversum).
Na een tijd geen auto te hebben gehad ga a.s. weekend kijken bij een Megane phII cabrio.

Autoverleden is een Volvo V40 en daarna een BMW 316 dus nu heel wat anders, ben benieuwd.

Naast auto rij ik ook motor (RSV Mille).

Spreek jullie nog wel op dit forum en wellicht een keer een meeting.

mark


JasperBreda

Hoi,

Ik ben Jasper, 28 jaar uit Breda.
Sinds vorige week gelukkige eigenaar van een Megane Coupé van 2001 met de beruchte 2.0 IDE motor. Mooie donkergroene metallic lak, half lederen bekleding, witte tellerplaten en helemaal origineel!

Nu bezig met het afdoppen van de EGR zodat ik nog een langere periode kan genieten van deze Magnefieke Voiture.

Ik ga dit forum actief bezoeken, gebruiken om informatie op te doen, en om anderen te helpen met mijn info.




Karin


mark


Igoranty

Nieuwe trots *** Renault Megane III 2.0-16v TCe 180 Privilege ***

Oud, maar goud: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=18628.0

FB pagina: https://www.facebook.com/igor.antypov.3?ref=tn_tnmn

jarno27



akapuch

Dag een even voorstellen mijn naam is pUch, motorrij-instructeur, vader van 2, woonachtig in Culemborg, houdt van mtb, rc, mijn vrouw en Jesus, trotse eigenaar van een renault 1.5 grand tour uit 05
Dat verteld natuurlijk nog lang niet wie ik ben maar ag.
Ik hoop hier veel te leren over mijn nieuwe auto en van allerlei handige tips en kennis gebruikt te maken.
Mooie kleur met panorama dak en cruise control wat een luxe


jarno27


Xap2

Mijn naam is Steve Sapthu.
Ik ben de trotse eigenaar van een Renault Megane Coupe 1.6-16V Sport-79kW-2deurs.
Ben werkzaam in de ICT en heb mijn eigen zaak.
Ben Project Manager en ICT Consultant.
Ik heb nog geen tijd gehad om foto's te maken, dit zal ik doen zodra ik ergens heen ga, hij staat nu bij me in de garage.
Ben woonachtig te Hoogvliet Rotterdam.
Renault moet het 1 en ander aan gebeuren, maar voorlopig rijd hij ongelooflijk lekker.

Willem


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev