Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Blanca

Citaat van: korte op 13 september 2015, 17:03:47
Welkom Blanca en RuBi  -- je hebt het wel getroffen met die fransoosen haha erg leuk voorstellen zo. Ik hoop dat je van de megane.... Uhhh correctie van RuBi meer plezier zal gaan hebben dan van de peug, in elk geval zonder rammels, kraken en piepen! Misschien weet je na de 20 weken echo wat het geslacht is, laat je het ons nog weten?

Veel plezier met RuBi  !-!

Zolang hij of zij nog niet zo kraakt en piept als ik doe, blijf ik hoop houden   _o_

Natuurlijk krijg je de uitslag van de echo te horen  !-! Kan nog wel enige tijd duren want een bevalling kan behoorlijk zwaar zijn  o-)

korte

Is het zo erg gesteld? Ik zou zeggen scharnierende delen op tijd oliën en natuurlijk regelmatig een beurtje  :P  8)  8)7 8)7  8)7 Dan valt het kraken wel weer mee, piepen weet ik niet  :whistle:

Ik weet niet wat de gemiddelde draagtijd van een megane cabrio is maar doe anders eens een pret echo... En als je foto's hebt dan ook wel even posten, kijken we er allemaal wel even naar  :D

jarno27

Die van mij rijdt ook al 18 jaar rond .
Geef maar gewoon hoop liefde en op tijd wasbeurt (met de hand)
dak kan niet tegen hoge druk reinigers
en welkom op het forum  !-!

Blanca

Citaat van: korte op 13 september 2015, 17:17:11
Is het zo erg gesteld? Ik zou zeggen scharnierende delen op tijd oliën en natuurlijk regelmatig een beurtje  :P  8)  8)7 8)7  8)7 Dan valt het kraken wel weer mee, piepen weet ik niet  :whistle:

Ik weet niet wat de gemiddelde draagtijd van een megane cabrio is maar doe anders eens een pret echo... En als je foto's hebt dan ook wel even posten, kijken we er allemaal wel even naar  :D

Ja, die foto's plaatsen zoek ik nog even op  !-! Bij mij moet gewoon per direct iets werken en niet met een omweg want verlies daarin snel mijn geduld  o-)

Al mijn echo's zijn vol pret dus kan niet veel mis gaan  o-)  :D

Een beurtje...Hmmmmmm....  o-) Zal kunnen werken  :police:

De gemiddelde draagtijd ligt tussen de 2 weken en 3 maanden. Ligt er aan of het een paps of mams is die bevalt  8)

Blanca

Citaat van: jarno27 op 13 september 2015, 17:28:57
Die van mij rijdt ook al 18 jaar rond .
Geef maar gewoon hoop liefde en op tijd wasbeurt (met de hand)
dak kan niet tegen hoge druk reinigers
en welkom op het forum  !-!

Dank je wel  :)

korte

 :D  :D  :D

Houdt ons maar op de hoogte!

En nu hopen op een mooie nazomer, lekker cruisen zonder dakje  !-!

Blanca

Citaat van: korte op 13 september 2015, 18:25:00
:D  :D  :D

Houdt ons maar op de hoogte!

En nu hopen op een mooie nazomer, lekker cruisen zonder dakje  !-!

Doen ik  :) en duim duim duim  _o_ _o_ _o_

jarno27

Vast wel goed najaar vorig jaar in oktober nog x open gereden was nog ruim 21 graden die dag  :q

korte

Lijkt me genieten zeg, al die "stakkers" maar chagrijnig rondtuffen en jij lekker met de zon op de bol cruisen

Blanca

Citaat van: jarno27 op 13 september 2015, 19:02:59
Vast wel goed najaar vorig jaar in oktober nog x open gereden was nog ruim 21 graden die dag  :q

Daar ga ik voor  :) Ik bedoel, heb mijn auto nog maar net 4 dagen en nog niet de tijd gehad om met open kap te rijden.
Lijkt mij best wel een erotische ervaring  :police: o-)

jarno27

Nou het is heerlijk om niet in een benauwde auto te hoeven rijden.
Maar om het nou als erotisch te ervaren....
Eerder euforisch  gevoel van vrijheid  o-)

korte

Nou ik hoop met je mee, dan kan je wel vertellen of het een hij of een zij is  o-)

@ jarno: dan rij ik liever met RuBi mee dan met jou al liggen euforisme en erotiek dicht bij elkaar.

jarno27


Blanca

Citaat van: korte op 13 september 2015, 19:24:44
Nou ik hoop met je mee, dan kan je wel vertellen of het een hij of een zij is  o-)

@ jarno: dan rij ik liever met RuBi mee dan met jou al liggen euforisme en erotiek dicht bij elkaar.

:D :D :D


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev