Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

MeganeScenic1.9dCi

Citaat van: Tara op  3 september 2015, 20:54:28
Hallo,

Mijn naam is Tara. Woon in Didam. Ben 24 jaar. En in trotste bezit van een megane coupe uit '98. Met nu ong. 205000 km. Heb hem nu iets langer dan een jaar. Zelf mijn ik werkzaam bij een Renault dealer. En ook erg handig met sleutelen.

Weer een vraagbaak erbij! Altijd handig en welkom :)
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

Wielo

Hallo ik ben Rob aka Wielo ben 52 jaar jong en kom uit Hoofddorp
Ben Machinist van beroep in de overslag en GWW 
Rijd sinds 8 Mei 2015 met een Renault Megane 3 GT

We dont remember the day s only the moments

Willem


MeganeScenic1.9dCi

'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km


jarno27


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Blanca

Net nieuw op deze site en hoop dat ik dit hier zomaar plaatsen mag?

Ik ben vrouw  :) en sinds 4 dagen voor het eerst in mijn leven in het bezit van een Renault Megane Cabriolet uit het jaar 2001.

Waarom?
Omdat ik altijd al zo'n bijna onwezenlijke droom scheen te hebben om eens in een cabriolet te mogen rijden en vooral één te bezitten.


Ik had tot voor vier dagen geleden een Peugeot 206 Grand Tourisme 2.0 sport edition.  Prachtig bakkie maar elke kroeg zou jaloers zijn geweest op zijn zuip gedrag. Daarnaast had hij een tik in de motor en begon hij (misschien was het wel een zij) behoorlijk van onderen ergens te kraken. Met als gevolg dat mijn radio zo hard moest wou ik niet zonder zenuwen naar mijn werk toe moeten rijden.

Waarom Renault?
Eigenlijk puur omdat deze auto mij zo onder mijn neus geschoven werd  :D

Ondanks dat ik al op zijn Frans reed, heb ik niet echt bewust gekozen voor een Renault. Zoals ik al zei, hij (of zij, moet ik nog gaan bepalen  :D ) stond onder mijn neus en ik was verkocht.
Aangezien de Fransen nogal op zichzelf zijn en dus ook het liefst eigen merken kopen, lijkt mij dit niet zo verkeerd als ik op mijn gevoel af mag gaan. Als je begrijpt wat ik bedoel  :) Ze zullen niet snel troep maken lijkt mij  :)

Hoe dan ook!

Ik ben blij met mijn cabrio en heb mij hier aangemeld omdat ik er dus totaal geen verstand van heb om zoiets te onderhouden en hoop hier enorm veel te leren op deze site. Mijn kap is bv wel waterdicht nog, maar heb er wel twee slijtplekken in zitten die ik graag weer bijgewerkt wil hebben. Hoe?
Mijn achterraam is behoorlijk gekrast, kan ik dat weer goed krijgen of beter een nieuwe in te zetten?
Mijn deur hendels (hoe noem je die dingen waar je van binnenuit de deuren opent) zijn behoorlijk bekrast, alsof er iemand in heeft gereden met duizenden ringen om zijn vingers (hoe kan je anders zoiets zoveel beschadigen?) en vraag me af hoe ik die weer glad kan krijgen.
Ik heb zoveel vragen om mijn auto weer helemaal op te lappen en daarom heb ik mij hier aangemeld. Om te leren :)

Mijn naam is Blanca en die van mijn auto RuBi  --

(En nu wou ik hier een foto plaatsen maar geen idee hoe daat werkt  8)7 )

mark

Hoi Blanca, welkom hier en veel plezier met je cabrio !-!

Maar eigenlijk is dit topic hier voor bedoeld.  ;)
http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=1627.0

Willem

Welkom, ik heb het bericht even voor je op de goede plaats gezet.

In dit topic kun je zien hoe je een foto kunt plaatsen hier.

Blanca

Dank je Mark  :)

Die topic had ik gezien, maar aangezien het laatste bericht van 2004 was, en wij al in 2015 leven, ben ik maar een nieuwe begonnen  :)

Willem

Het eerste bericht is van 2004 en de laatste van een paar dagen geleden.  ;)


Blanca

Citaat van: Willem op 13 september 2015, 16:57:27
Het eerste bericht is van 2004 en de laatste van een paar dagen geleden.  ;)

OK. Ik moet deze forum nog even onderzoeken dus  :)

Dus de nieuwste staat dan op het laatste pagina?
Of ben ik blond?  ;)

korte

Welkom Blanca en RuBi  -- je hebt het wel getroffen met die fransoosen haha erg leuk voorstellen zo. Ik hoop dat je van de megane.... Uhhh correctie van RuBi meer plezier zal gaan hebben dan van de peug, in elk geval zonder rammels, kraken en piepen! Misschien weet je na de 20 weken echo wat het geslacht is, laat je het ons nog weten?

Veel plezier met RuBi  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev