Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Yorick

Allen welkom, leuke verhalen  !-!

mark


Tedo

Weer wat Meganofielen erbij. Altijd goed!  !-!

MeganeScenic1.9dCi

Citaat van: Tedo op 24 juni 2015, 14:16:43
Weer wat Meganofielen erbij. Altijd goed!  !-!

Mooi he, mijn moeder (voor heen een 1996 2.0 coupe en nu een 2001 2.0 IDE Coupe) en stiefbroertje ( 2003 2.0 16v coupe) rijden ook nu ook Megane en ik ben vorig weekend met een maatje om een GT uit 2008 gegaan..  ik wil binnenkort ook eens een foto maken met alle megane's om dit vast te leggen  :) 
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

MarcoC

Citaat van: Tedo op 24 juni 2015, 14:16:43
Weer wat Meganofielen erbij. Altijd goed!  !-!

Nieuw woord voor de Dikke VanDale?  :?

jarno27

Hij zou erin moeten staan .
Naar mijn idee heeft renault nog geen 1 lelijke megane gemaakt .
Waar andere merken soms de plank compleet mis slaan met opvolg modellen heeft renault altijd wel mooie megane's gemaakt.

MeganeScenic1.9dCi

Citaat van: MarcoC op 24 juni 2015, 15:42:33
Nieuw woord voor de Dikke VanDale?  :?

Je zou het even moeten googlen.... ik vind het grammaticaal teveel op mechanofiel lijken :)
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

Snuffel

Ook hier maar even reageren.

Nieuw op het forum en sinds zaterdag in bezit van een P1 Cabrio (geel).
Altijd al een leuke auto gevonden en nu eindelijk toch maar een gekocht.
Oud, 1997, maar zo op het eerste gezicht niets mis mee.
Zal hem wel de garage intrappen om eens grondig te laten onderzoeken en daar waar nodig herstelwerkzaamheden laten uitvoeren, maar ik denk (hoop) dat er weinig gedaan hoeft te worden.

En voor andere zaken zoek ik ofwel het forum door of open een topic :)

jarno27

Welkom leuk om meer gele cabrios te zien  !-!

Karin


mark


myrilefo


LeSaint

#5682
Hallo beste Megane rijders,

Mijn naam is Leon en sinds 2 weken mag ik genieten van een Megane CC en dus nieuw op het forum.
Na een paar jaar motor rijden toch van de lucht willen blijven genieten maar nu ook een 4 koppig gezin mee te willen nemen heb ik denk ik een goede keus gedaan met de CC, de kids vinden het heerlijk en ik niet minder !-! 1 van de mooiste 4 zits cabrio mag ik wel zeggen!

De Megane gekocht met een paar kleine dingetjes zoals:

-distributie dient vervangen te worden.
-raammotor vervangen rechts achter.
-Accu vervangen. (moet dit een speciale zijn ivm hydroliek en dergelijke?)
-deurgrepen ''softgrip'' verwijderen.

maar daar heb ik rekening mee kunnen houden met de aanschaf prijs o-)

verder denk ik aan kleine aanpassingen tzt zoals:

-uitlaat sierstuk uit de bumper (gewoon aan 1 zijde daar het sier is op een 1.6 16V )
-stadslicht voor led vervangen en led TOEVOEGEN aan het mistlicht voor drl waardoor mistlicht niet onbruikbaar raakt (zal wel een helse klus zijn)
-grijze lak rand boven het voorraam zwart maken waardoor de donkere band van ramen van voor tot achter lijkt te lopen

poetsen hoor erbij en in en exterieur zal wel flink opknappen na een beste poetsbeurt, verder is de auto helemaal naar zin en smaak 8)


groeten Leon
Always on the move

Karin


mark


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev