Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.


Jpridejong

#5611
Dank je

Willem

Welkom  :)

Berichten direct boven je liever niet quoten. :police:

Baboon

Goedenavond, ff voorstellen: Albert uit Vollenhove en sinds vrijdag (weer) in het bezit van een Megane 19 DCI Grand Tour uit 2003. De tweede megane inderdaad waar de eerste alweer een tijdje geleden is. Heb nu de eerste 500 km op de teller staan maar is wel ff wennen van een Volvo 850 2.5 op G3 naar een megane diesel al was het alleen maar het schakelen. De Volvo was een automaat vandaar.  Nu is het mij met de testrit niet opgevallen maar tijdens het wegbrengen van mijn zoon naar huis zag ik dat er steeds een lampje opflikkert wat normaal gaat branden bij het voorgloeien van de verstuivers. Ook valt het mij op dat er dan al helemaal geen trekkracht is. Zodra ik mijn voet van het gaspedaal afhaal gaat ie weer uit om daarna weer aan te gaan als ik iets te ver het gaspedaal intrap. Iemand enig idee? Tevens een andere vraag: kan ik zelf de spanning meten welke door de dynamo wordt afgegeven naar de accu? Heb namelijk het idee dat de accu leegloopt door of inferieure kwaliteit of een slechte dynamo die hem niet oplaad. Hoop dat dit kleine dingen zijn omdat de kosten een reden was om mijn Vlovo weg te doen.  :? :?

Karin

Welkom allebei. Albert ik zou mijn vraag ergens anders neerzetten. Niet iedereen bekijkt dit topic.

mark

Welkom  !-!

Ik zou de megane is laten uitlezen als ik jou was.
Het blijft natuurlijk ook maar gokken van achter de computer.  De laadspanning kun je gewoon meten met de multimeter als de motor loopt. Suc6  !-!

Baboon

Hoi Karin en Mark... beide bedankt voor de reactie! Ik zal eens kijken waar ik mijn vraag zal plaatsen.... Moet me nog even inlezen in de type auto's endergelijke.... :D

Ikke1980

Hallo,

Ook ik stel me even voor.

Ik ben Roy, 34 jaar oud, uit Maastricht.
Sinds december eigenaar van een Renault Megane uit 2003. Vlak na aankoop had ik wat probleempjes.
een airbaglamp en service melding. Dit is nog door de garage vervangen onder coulance. Afgelopen weekend wederom wat problemen, dus binnenkort ff naar de dealer om hem uit te laten lezen.

Mijn geschiedenis qua auto's: (2001-heden)
Honda accord 2.0 IS, Fiat Bravo 1.4 SE, Volvo S40 1.8 Europe, Ford Focus Station 1.8, Opel Vectra 1.8.
Nu gevallen voor een megane uit 2003. Compleet, uitdagend en kleiner...

Vragen?, please ask.

Karin



Roadkill (Michiel)

Welkom allemaal!

@Jolanda, die Clio Williams had je nooit weg moeten doen, zeker van dat bouwjaar zou die echt een vermogen waard zijn... :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Weltevreden

Hoi iedereen!

Ik ben Martijn en ben nu iets langer dan een jaar in het bezit van een Renault Mégane Cabrio Type 1 Phase 2 uit 1999. Destijds de auto gekocht met het idee er een zomer van te genieten en dan wel weer te zien. Het dakloos toeren beviel erg goed en ik heb toen besloten om de auto te houden. De mankementen bij aanschaf, kapotte binnenverlichting, vergeeld achterruitje, groen uitgeslagen dak, zijn inmiddels allemaal verholpen. Ook motorisch heeft de Mégane al de nodige aandacht gehad, zoals de distributieriem. En daar bleef het niet bij. Ondertussen is er een roadbox gekomen, is er een leren interieur geplaatst en zijn er andere velgen ondergekomen (met dank aan Willem). Op dit moment staat de auto bij de spuiter om alle parkeerschade (van mensen die bij het uitparkeren zo nodig mijn auto moeten raken) en de roadbox weer van een verse laag verf te voorzien. Dus wie weet is dit ook wel het begin van een project pagina.

Willem

Welkom Martijn  ;)

Inderdaad een leuk idee om een projecttopic te starten. Ik had de foto van de velgen onder je cabrio al gezien en ik vind het erg dik staan.  Y

jarno27

Welkom hopelijk een begin van meer cabrio's tijdens meetings ook .
De mijne voelde zich zondag zo alleen  topless

Karin


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev