Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.


Karin


Arend

#5597
Gegroet weer! Na een poos te zijn weggeweest (3 jaar ong) ben ik weer terug, ondertussen weer een Megane II 2.0 (lpg) gekocht, was overgestapt naar een Fiat GP 1.9 diesel maar dat liever niet nog een keer..

Ben tevreden met mijn Megane nu maar hij heeft wat dingetjes en ik ga hier even kijken of ik het kan vinden.

Zijn er meer Nurburgring rijders hier? :) Ben er afgelopen weekend geweest, was erg leuk, had geen rondjes gepland maar het weer werd plots zo mooi en het was zo rustig, kon het niet laten.






Willem


Davy180tce

Ik kan niet via de pc inloggen en ook op men tel nergens anders meer komen dan hier hoe kan dat? Alleenmaar vernieuwen

mark


Davy180tce

nu doet ie het weer goed ook op de pc welkom trouwens  !-!

mark

Owja welkom trouwens.  :D

Ik ben wel van plan om een x een paar rondjes te rijden.  !-! Maar ik wil eerst mijn megane helemaal voor elkaar hebben.  :)

Arend

Haha! Leuk om te horen, rijden erg veel megane's daar, voornamelijk phase II/III RS. (kon er nog wel 1 voorblijven van Pflantzgarten 2 tot einde Galgenkopf :D)

Wat wil je eraan veranderen? Vering e.d?

Bij mij zit er een andere verenset onder, heb hem echter nog niet op de brug gehad dus moet nog even kijken welk merk enz.

Benjamin Renon

Welkom... Ik was regelmatig bij de Ring te vinden, maar door omstandigheden en werk op een erg laag pitje moeten zetten. De komende tijd zie de Ring niet. Heb ik wel weer een reden om extra te genieten, als ik er heen ga. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

mark

@arend

Ik heb in de paar maand dat ik deze heb, bijna alles overgebouwd. Alleen moet ik nog mijn achteras verlagen.
Achteraf had ik gewoon de verlaagde achteras van mijn vorige over moeten bouwen, maarja dat is achteraf.  :D

Verder wil ik deze nog laten chippen als dat mogelijk is, verder zal er niet zo heel veel meer aan gebeuren. Heb bijna alles al gedaan.  :D

In elkgeval blader is door de project topics.  ;) Kun je genoeg inspiratie op doen.  :D

bas v doorn

Hallo mensen van dit forum,

Ik wilde me even voorstellen en een vraag voorleggen, maar eerst maar eens voorstellen.
Mijn naam Bas van Doorn woon in Amersfoort waar ik ook mijn hobby plek heb voor mijn Amerikaanse auto.
Ik heb een hal samen met vrienden ieder heeft zijn eigen auto en plek.
Dus van VW kever tot Cadillac van Honda naar Jaguar enz.
We hebben een brug en koffie dus we vermaken ons wel ,nu kon ik een Megane kopen voor weinig en heb een Dillema deze auto is achter gelaten en heeft geen papieren meer.
De oude eigenaar had huur schuld en is vertrokken ,de huurbaas heeft hem nu dus aan mijn verkocht.
Wat kan ik nu doen met de auto nieuwe papieren aanvragen of word het een onderdelen auto?



   

Igoranty

Nieuwe trots *** Renault Megane III 2.0-16v TCe 180 Privilege ***

Oud, maar goud: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=18628.0

FB pagina: https://www.facebook.com/igor.antypov.3?ref=tn_tnmn

jarno27

Welkom  !-! Als de eigenaar de papieren nog wel heeft en zijn auto opeist dan heb je een probleempje en heb je je schuldig gemaakt aan heling.  Informeer bij overheids instanties wat je hier mee aan moet en vraag eventueel je geld terug.

Jpridejong

#5609
Hallo, ik ben Jolanda de Jong en samen met mijn man en de rest van de familie een echte Renault-o-fiel  Y
Sinds ik mij kan heugen rijden wij thuis al Renault en die 'traditie' heb ik samen met mijn man voorgezet. Ik heb zelf jaren bij de Renault groep gewerkt, en mijn man werkt bij de 'rode' afdeling, de vrachtwagens.
Op dit moment rijden wij al heel wat jaartjes Renault Espace, zowel prive als zakelijk, en een paar maanden geleden een Megane Cabrio gekocht, en nu wachten op mooi weer  !-!
Een leuke auto die we zeker lang willen gaan houden, en daarom wilde ik me eens meer gaan verdiepen in de technische details en zodoende kwam ik op dit forum. Jaren lid geweest van de Renault sport club, we hebben in 1993een Clio Williams gehad en reden vaak mee met de clubdagen. Erg gezellig, maar door wat veranderende prioriteiten geen snelle Renault meer, en dan 'verwaterd' de interesse een beetje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev