Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Da Likita

Thanks !!

Haha, you know it !

Ik rijdt van alles en nog wat. Meerdere auto's, verschillende merken en wissel vaak met kopen en verkopen. Voor de rest als hobby een megane coupe 1 phase 2 2.0 16v.. F7R ! Geen 5... ;-) en een clio williams 4wd en mijn speciaaltje is een Renault 5 GT-TURBO rwd.

Om prive prive te houden wil ik niet teveel prijsgeven. Misschien dat ik mettertijd wat mensen uitnodig om een dagje langs te komen en de collectie te bekijken ;-)

Verders hoop ik hier wel het een en ander toe te kunnen voegen en verder zien we het wel haha

mark

#5447
Mooie collectie. :9~  !-!

Ben wel benieuwd hoe je die willy 4wd hebt gemaakt.  ;)

Da Likita


Fubar (Marcel)

Citaat van: Hellspawn op 18 november 2014, 22:56:39
Voor de rest als hobby een megane coupe 1 phase 2 2.0 16v.. F7R ! Geen 5... ;-)

Hoi,
Is je Megane Coupe 2.0 16V niet een phase 1 ipv 2, aangezien er een F7R blok inzit en geen F4R (en ook geen IDE/F5R)?
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dimi

Even mijzelf voorstellen: Ik ben Dimitri, 22 jaar, een enorme auto liefhebber en ik woon in Belgisch Limburg.

Zo'n dikke 2 weken geleden heb ik mij, vrij onverwachts, een Renault Mégane coupe gekocht. Een 1.4 van 2002 met 134.000km  :)

Vraagje: hoe kan ik een topic openen over mijn auto? Ik kan overal topics aanmaken, behalve in het subforum 'projecten'.

Da Likita

Citaat van: Fubar (Marcel) op 19 november 2014, 16:29:30
Hoi,
Is je Megane Coupe 2.0 16V niet een phase 1 ipv 2, aangezien er een F7R blok inzit en geen F4R (en ook geen IDE/F5R)?

Half, half. Megane coupe phase 2 met een F7R. Zonder die irritante startblokkering uiteraard. De F5R gaat niet goed samen met een turbo. Blijft toch niet goed genoeg lopen. Met een turbo blijft de inlaat van een F5R wel goed schoon alleen zijn de injectoren nog steeds een probleem. Smelten en verbranden en dus wederom vervangen maar na de 6de set geen zin meer om nogmaals een nieuwe set te steken. Wel verschillende soorten geprobeerd en andere injectierails voor gemaakt, getest en veel weggegooid  :q. Voor de rest is de F5R een heerlijke motor met alle aanpassingen die eraan gedaan zijn maar zit nu wel tegen de top aan.
De F7R die er nu in ligt heeft ook het een en ander mee gemaakt. Is ook al een twin-turbo geweest, haha. Maar dat was hobby. Nu bezig met een setup die hard en betrouwbaar moet zijn. De ide-badges zitten en blijven er gewoon op. Is wel leuk om nu en dan eens een johnny met zn audi of bmw naar huis te blazen  :D

Maar het is een beetje een frankenstein aan de binnenzijde. Aan de buitenkant is het zo origineel als mogelijk is  o-)

Jacques

Heb je foto's van je project? Volgens mij is er maar een Biturbo F7R geweest en die was van Menno zie http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?f=42&t=26580 Hij is ook degene die mijn F7R heeft gemapped!

Da Likita

Foto's volgen misschien nog weleens.

Of er een foto van is of niet wil niet zeggen dat het ja dan nee bestaat. Voor mij, persoonlijk, hoeft niet iedereen te zien wat ik kan, maak of doe  ;)

I'm just here for the fun  8)

Dimi

Citaat van: Dimi op 20 november 2014, 00:26:56

Vraagje: hoe kan ik een topic openen over mijn auto? Ik kan overal topics aanmaken, behalve in het subforum 'projecten'.
Niemand?

Stefan

Vreemd?

Als je bij projecten op "nieuw topic" klikt bovenaan, dan gebeurt er bij jou niks dus begrijp ik?

Ik heb even gekeken, maar je hebt dezelfde account instellingen als ieder ander die daar al eerder een project topic heeft geopend...

:?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

mark

Heb je niet toevallig adblock aanstaan, die dat knopje blokkeerd?  ;)

Had ik ook last van bij bepaalde functies.

Dimi

Citaat van: mark op 23 november 2014, 12:27:28
Heb je niet toevallig adblock aanstaan, die dat knopje blokkeerd?  ;)

Had ik ook last van bij bepaalde functies.
Net geprobeerd, en raar maar waar, dat knopje is/ was idd geblokkeerd!

Dit is het eerste forum waarmee me dit overkomt, best vreemd. In ieder geval komt mijn topic eraan, bedankt voor de hulp!

mark

haha, had het laatst ook voor het eerst.  !-!

Mooi dat het nu werkt.  :D

NTwoO

Hallo iedereen,

Pas lid geworden. Ik heb nog geen Megane, maar kijk wel naar een aantal Meganes op Marktplaats (megane II rond 2004-2006, liefst een 2.0). In het verleden heb ik vele Citroëns gereden en tussendoor nog een Mercedes Benz C180 station gehad. Ik sleutel graag aan mijn eigen auto's en heb wel de nodige technische ervaring in huis. Hopelijk vind ik antwoorden op mijn vragen hier (zal wel lukken, denk ik)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev