Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Stefan

Welkom,

meedraaiende (adaptieve) koplampen zitten er ook niet op.
Is alleen icm OEM xenon.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

mark


kfaessen

Citaat van: Stefan op 20 juli 2014, 12:24:30
Welkom,

meedraaiende (adaptieve) koplampen zitten er ook niet op.
Is alleen icm OEM xenon.
Bedankt, dan kan dat van mijn lijstje om nog uit te zoeken. Verder ben ik helemaal tevreden over de auto, hij rijd ook heerlijk zuinig, ik heb momenteel een gemiddelde van 5,2l/100km (1,5 maand rijden ongeveer).

Highlander

Goedemorgen,

Bij deze stel ik mij even voor:

Ben Richard de Vries, 42, en woonachtig in de kop van Noord Holland.
Na een TWingo RS te hebben gereden, ben ik wegens ruimtegebrek overgestapt naar een Megane.
Het is een Megane 16i16v coupe uit oktober 2009 geworden.


Karin


matthew


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

gtrulez

#5333
Hey allemaal, zal me ook ff voorstellen

Ik heet Jim en ben woonachtig in Warmond (Zuid Holland) en ben net 24 jaar oud :)

de Renaultjes zijn bij mij zowat met de paplepel ingegoten! zo'n beetje de helft van m'n familie heeft wel minimaal 1 of 2 Renaults voor de deur staan !-!

Zo ook de Megane die ik nu rijd, deze heb ik van m'n ouders overgekocht als 1e auto. Na eerst 2 Twingo's versleten te hebben waren m'n ouders overgestapt naar een Megane Break 1.4 16v Authentique uit 2002. (Jeweetwel, 2 honden, 2 grote kids, dan word een Twingo al gauw aan de krappe kant op vakantie) nadat ik de Megane van hun had overgekocht zijn ze weer in een twingo gaan rijden  :P

de Megane is sinds 2008 in mijn bezit en is m'n dagelijkse auto voor naar werk enz. veel km's maak ik er niet mee want werk zit dichtbij. Hij is wel superbetrouwbaar gebleken! in het begin liep die nog wel eens op 3 pitten omdat een bobine ermee stopte maar sinds daar een ander merk in is gestopt rij ik al ruim 4 jaar geheel probleemloos rond, ieder jaar komt ie weer lachend door de apk :) nou is het ook wel een uitvoering van wat er niet op zit kan ook niet stuk ;)





sinds 2010 is er een 2e auto bij gekomen. het is voor mij echt een droomauto dus ben er echt superblij mee. :) m'n 2e auto is namelijk een Nissan Skyline R33 GTR V-spec uit 1995  :9~ vrijwel standaard gekocht, inmiddels is die flink opgevoerd, met 565pk en 624nm wil die heel rap vooruit. ga daarmee ook regelmatig naar Zandvoort en een enkele keer naar TT Assen om hem flink uit te laten over het circuit. :)

Hier nog een paar foto's van de R33:

Met de vlam in de pijp over Zandvoort !-!

Onder de kap zit een RB26DETT blok, Twin Turbo, dikke hks intercooler, grotere brandstofpomp injectoren, nismo inlaat plenum, greddy intake betere bobines etc. etc etc etc. ;)

mark


Benjamin Renon

#5335
Welkom allemaal.

Nice GTR! >:D Toevallig ook op het Wangan forum actief?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin


Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

gtrulez

Citaat van: Benjamin Renon op 25 juli 2014, 20:10:50
Welkom allemaal.

Nice GTR! >:D Toevallig ook op het Wangan forum actief?

Thnx voor het warme welkom!

Ja heb er wel een project topic lopen al update ik die niet heel vaak. ik ga wel vaak naar de meets van Wangan.
De skyline heeft momenteel panne, de ingaande as van m'n versnellingsbak is gestript :D gebeurde in een tunnel, gelukkig had ik genoeg vaart om eruit te komen, had in geen enkele versnelling aandrijving meer :neen:

Word nu een versnellingsbak compleet opgebouwd met versterkte onderdelen van OS Giken en alles wat dan nog overblijft word gereviseerd met nieuwe onderdelen. volgens OS Giken moet die bak dan makelijk 800pk op de weg kunnen brengen dus dan zit ik voorlopig safe ;) hopelijk kan ik eind van het jaar nog net een paar meets mee pakken voordat ie weer de stalling in gaat.

Andreas

Goedemorgen,

hierbij stel ik me eigen even voor.

ik ben Andreas van Mourik 25 jaar uit eck en wiel (betuwe).

na een tijdje een Alfa romeo 147 te hebben gereden wat overigens ook een heerlijk auto is om mee te rijden. had in deze auto een complete Bose installatie, parrot en een tomtom ingebouwde  vaste tomtom dashboard  kit. maarja zoals de meeste van jullie weten alfa is een dure auto om in te rijden

sinds dit weekend eigenaar van een Renault Megane 1.5 dCi Business Line uit 2006.
hier zal ook nog een tomtom vaste dashboard houder en een parrot in komen ik hou jullie op de hoogte.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev