Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Yorick

Leuk verhaaltje, leuke auto

Welkom!  !-!

Karin

Welkom en veel plezier met je auto.

Jungleman

dank voor het welkom! ik moet de caab nog wel even ophalen, hij staat nog in Groningen, daarna nog even de uitlaat bekijken/vevangen en APK erop en dan: gaan met dat ding  :)

Alessio

Even me hier ook voorstellen na het openen van een topic  !-!

Hallo iedereen, na het lange rondzwerven stel ik me ook maar eens voor!  !-!

Ik ben dus Alessio,19jaar oud/jong en wonende te regio Aalst(Belgie).
Ik volg een opleiding automonteur dus de auto origineel laten staan is geen optie  ;)

Men verhaal+historie valt zowat te lezen op men projectpagina even als foto's  :)

mark

Natuurlijk vooralsnog welkom.  ;)

Karin

Welkom Alessio, veel plezier met je auto.

Jungleman

welkom, Alessio! zo te zien ben je al aardig bezig met 'verbouwen'...

a.s. zaterdag mag ik mijn zwarte Cabrio ophalen. hopelijk is ze (ondanks een lekke uitlaat en niet-werkende kap) het predikaat 'Black Beauty' waardig  !-!

Alessio

Bedankt Mark en Karin  :)

@Jungleman,bedankt en jep inderdaad,vandaag zijn we nogmaals bezig geweest  !-!

Zal wel zo zijn,het is en blijft een megane ;)

Megane_2003

Das grappig zeg, Jungleman kom ik ook op het Saabforum tegen  :)
Ik ben daar ook best actief geweest toen ik mijn 9-3 nog had.
Was best een leuk en interessant forum, waar ik nog regelmatig lekker aan het plaatjes kijken ben  :q

Maar veel geluk met je zwarte cabrio en komend weekend gaat dat zekers lukken  !-!

elrenegado

Ook maar even voorstellen alvorens een vraag te posten,

de naam is steve, 37 wonende regio utrecht.

op dit moment geen megane in bezit, die is er wel geweest (en toen had ik hier ook een account, maar die kan ik niet meer vinden)
In het verleden een megane II CC 2.0 16v tech-line gehad met spoilerpakket als leaseauto.

Op dit moment aan het rondkijken voor 1 van de laatste megane ph1 cabrio voor het vrouwtje.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jungleman

Citaat van: Megane_2003 op 15 mei 2014, 23:03:42

Maar veel geluk met je zwarte cabrio en komend weekend gaat dat zekers lukken  !-!

nou...het gebakje staat in Hilversum. en eigenlijk ben ik er nu al zat van. want wat is het geval:

nokkenas versleten.

op weg van de oprijwagenverhuurder ben ik even langs mijn (voormalige) Renault-garage gereden en heb daar aan  een monteur gevraagd wat het kan zijn als de 2 liter 8-klepsmotor stationair onregelmatig loopt (alsof het blok op 3 poten loopt)

het schijnt als volgt te zijn:
na verloop van tijd (en kilometers) kunnen de klepstelplaatjes (corrigeer me als ik het fout zeg) de speling niet meer aan en dan krijgt de nokkenas de klep(pen) niet meer open, en krijg je onvolledige verbranding en haal je de uitlaat-emissie niet (meer).
de oplossing heet te zijn dat er een nieuwe (revisie-)kop op moet. zo'n revisiekop kost al 400 euro, en dan moet-ie er nog op. en dan heb ik het nog niet eens over de distributie.

ergo:

wat te doen? doorschuiven naar de sloper, of weer (door-)verkopen en mijn verlies nemen? ik kan wel een boel zelf sleutelen, maar ik kan dat niet hier voor de deur. en ik weet niet of er mede-forummers in de buurt van Hilversum wonen die sleutelruimte hebben (en die me willen helpen, als ik besluit om de kop te vervangen)

op dit moment is mijn eerste gedachte: schuif maar door naar de sloop...

wie heeft er ruimte, wil helpen, of ziet het zitten om deze Mégane over te nemen?

megcab2000 (Verkocht)

15km van je vandaan in Utrecht centrum zit een bevriende monteur van de oude stempel van me , die dat vast voor een betere prijs kan herstellen of eerlijk advies geeft.
Ik stuur je zijn adres per PB.

groet,


Megane is verkocht

C4REL

Hallo,

Ik ben C4REL en sinds kort in een bezit van een Renault Scenic, 1.6 16V van 2004. Er staat 201000 km op de teller (net los dus!) en hij (of zij) rijdt op LPG.

Groet,

Carel

Willem


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev