Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Yorick

Strakke auto hoor!

Kun je wat leuks van maken haha!
Is dat ook de bedoeling?

Veel plezier ermee!  !-!

frank de jonge

Verder geen gekke plannen mee, daarvoor hebben we een ander speeltje :)
Maar dat is geen Renault dus ik denk niet dat ik darvan dan foto's moet plaatsen  o-)

wel wil ik nog een ander inleg filter in de Megane leggen. Heb goede ervaringen met Simota, mn speeltje is er serieus een klap zuiniger van geworden (mocht ook wel want dat hok zuipt als een ketter in vergelijking met de Renault)
Renault Megane 1.4 16V
Mazda3 MPS

Roald

Thx :)

Gaat inderdaad nog steeds goed van zijn plek ook bijna 21 jaar na dato.
Met de opgepepte 2.0 16v straks nog een stukkie beter :)

Yorick

Mag vast wel, 1tje dan.. Ben benieuwd  Y

frank de jonge

Een Mazda3 MPS, 2.3 turbo direct ingespoten. Geheel standaard. 260PK en 380NM :)



Nu weer on-topic.

Is er ergens een DIY over luchtfilter vervangen van de Magene 1 Ph2 1.4 16V?? Er zit nogal wat materiaal in het traject zag ik....
Renault Megane 1.4 16V
Mazda3 MPS

Rohald

Ondanks dat we dol zijn op foto's (vooral van onze Megane's) is het niet de bedoeling om zomaar een topic te openen aangaande de Megane die je in je bezit hebt.

Wil je dat wel? Wordt dan lid. Hiermee kan je je eigen project topic aanmaken zoals hier te zien is.
En zijn er nog veel meer voordelen als lid zijnde.

Wil je geen lid worden maar wel update's aan je Megane laten zien, doe dat dan hier.
En als je foto's wilt plaatsen van je Megane, dan mag je dat hier doen.

Je post zal dan ook naar de topic verplaatst worden waar hij het beste thuishoort.

Succes met je Megane !-!
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

mark29

Zal me ook even voorstellen.
Ik ben mark, ben 29 jaar woon in brabant. Ik ben automonteur, en werk, ja bij renault.
Ik rijd als dagelijkse auto geen renault, maar ik heb wel geregeld renaults gehad.
Ik nu nog een twingo initiale staan en ga komend weekend voor een uitdaging kijken, een megane coupe ide.
Heb al eerder 2 coupes gehad, leuke autos.
Verder heb ik nog wat verschillende autos gehad, overigens rijd ik ook nog eens motor. Lichtelijk verslavend dus.

Hoe kom ik hier, ik kwam al geregeld op de verschillende renault forums terecht via google, om dingen te lezen, en me nu maar eens aangemeld.
Vind het wel grappig om dingen tegen te komen hier, die we in de werkplaats ook tegen komen namelijk, en ik vind het leuk om hier weer nieuwe dingen te lezen en leren.

mark

Kijk eens aan nog een mark er bij. Welkom naamgenoot.  !-!

Op hoeveel mark's staan we nu? een stuk of 6?  :D

Rohald

Welkom mark29. Altijd fijn om weer iemand op het forum te hebben met Renault kennis !-!
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

J to the H (Jeroen)

Citaat van: mark op  4 december 2013, 22:05:04
Kijk eens aan nog een mark er bij. Welkom naamgenoot.  !-!

Op hoeveel mark's staan we nu? een stuk of 6?  :D

Ik denk dat deze Mark nr. 29 is....  :q


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roald

Citaat van: mark29 op  4 december 2013, 21:58:49
Zal me ook even voorstellen.
Ik ben mark, ben 29 jaar woon in brabant. Ik ben automonteur, en werk, ja bij renault.
Ik rijd als dagelijkse auto geen renault, maar ik heb wel geregeld renaults gehad.
Ik nu nog een twingo initiale staan en ga komend weekend voor een uitdaging kijken, een megane coupe ide.
Heb al eerder 2 coupes gehad, leuke autos.
Verder heb ik nog wat verschillende autos gehad, overigens rijd ik ook nog eens motor. Lichtelijk verslavend dus.

Hoe kom ik hier, ik kwam al geregeld op de verschillende renault forums terecht via google, om dingen te lezen, en me nu maar eens aangemeld.
Vind het wel grappig om dingen tegen te komen hier, die we in de werkplaats ook tegen komen namelijk, en ik vind het leuk om hier weer nieuwe dingen te lezen en leren.

Welkom, maar weet je zeker dat je een ide (F5R motor code) wil ? die heeft wat bekende kuurtjes namelijk.
Als een 2.0 16v ide het goed doet is het wel een fijne koppelrijke motor.

Dirk Kuipers


mark29

#5083
Ja een ide, ik zei ook een uitdaging  !-!
Ik ga er bij een kijken met problemen, zou niet goed lopen. Dan dus eventueel de kop eraf, alles netjes maken enzo.
Ik ben bewust van de problemen, kom ze ook in de werkplaats tegen he, al is dat wel minder geworden laatste jaren.
Maar ze rijden geweldig, als ze in goede staat zijn.

Edit, inmiddels heb ik de megane ide gekocht.
Auto zou heel netjes zijn enzo.
Auto ziet er ook netjes uit inderdaad, maar de uitlaat is rot, en hij loopt niet goed, maar dat wist ik al.
Nog wat rammels enzo, komende week ga ik verder kijken naar de auto als ik meer tijd heb.
Zaterdag middag nog wel even gauw de clip eraan gehangen, toen we in den bosch waren aangekomen.
Vol met foutcodes, kwam natuurlijk omdat er vanalles los was geweest bij de vorige eigenaar.
Foutcodes gewist, toen laten lopen, cilinder 2 en 3 kwamen terug, dus er uitgaande van dat de bobine, bougies en injectors goed zijn, zal het een klepverhaal worden.
Dus de kop gaat eraf, alles netjes schoonmaken, kleppen opnieuw slijpen, egr afsluiten, inlaat reinigen enz enz.
Zal er komende tijd wel zoet mee zijn.
Maar goed de auto ziet er verder mooi uit, heeft lederen interieur ook in goede staat, alleen het technische deel heeft wat liefde nodig.

matthew

Succes Mark met het liefde geven ervan, en welkom hier.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev