Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

mark

Welkom Danny.  !-!

Hopen dat het met de mégane toch ietsje beter gaat.  ;) !-!

Karin

Welkom Danny, je hebt wel pech gehad met je andere auto's. Ik hoop dat het met je cabrio beter gaat en dat je er maar veel van mag genieten.

matthew

Welkom Danny, hoop dat je met de megane meer geluk hebt.

Heatzone (Mark)

Welkom hier Danny! heb je foto's van je nieuwe aankoop 8)?

Hoop dat de Mégane je meer plezier beidt dan de overige auto's. Ik heb dezelfde alleen dan in het zilver en het is echt een heerlijke auto inclusief de 1.6 16v.

D@nny

Dank, ik zal snel foto's posten!
Ik heb nu alleen foto's van de advertentie:






Gister heb ik de Parrot ingebouwd, moest wel even ruimte vinden voor het kastje (en de zekering vervangen... nu 20Amp), en voor de microfoon.
Ik heb de microfoon nu achter het stuur zitten en werkt (tot mijn verbazing) wel super... ik maakte een testritje met de carkit... toen belde mijn grootmoeder (en die is erg hardhorend...)
Tot mijn verbazing kon ze (bijna) alles goed horen! En dat met de kap omlaag bij 100KM/U op de A2!
Mijn vader, die een Mégane Hatch uit 2012 (Eco2 Bose Edition) rijdt, die geeft aan dat ze hem nooit verstaat, op zijn OEM carkit!
Ik ben tot nu toe erg tevreden over de nieuwe aanwinst... beter dan de Cordoba, maar (tot nu toe) een mooie tie met de Xsara (maar die heeft een symbolische betekenis voor mij en mijn familie)

J to the H (Jeroen)

Mooie auto  !-!

Heel veel plezier en geluk ermee gewenst!!

Enne, is je vader hier al lid???

D@nny

Haha, nee hij is geen lid... wil hij ook niet... hij wilde geen Mégane!  l-
Het is een leaseauto, hiervoor mocht hij altijd kiezen, dus de afgelopen 16 jaar hebben er altijd Audi's A4 en A3 voor de deur gestaan... nu kreeg hij afgelopen jaar de keuze: Mégane Hatch of Mégane Estate.

Ik heb wel meteen een vraagje... ik kon het antwoord niet vinden via de zoekfunctie:

Als ik kijk naar de boordcomputer, dan zie ik:
Kilometerstand, Dagteller, Verbruik, etc.
Echter als ik aankom bij hoeveel ik nog kan rijden op deze tank, dan heb ik alleen knipperende streepjes...
Ik dacht, dat het misschien over zou zijn, als ik hem helemaal vol gooi (beetje naïef misschien, maar ik moest toch tanken), maar dit werkt dus niet... verder werkt alles wel.
Enig idee, hoe ik dit wel aan de praat kan krijgen?

matthew

Dit probleem zit waarschijnlijk in de rekeneenheid. (en dan zou ik er dus lekker niks aan doen)

D@nny

Citaat van: matthew op 14 september 2013, 10:13:44
Dit probleem zit waarschijnlijk in de rekeneenheid. (en dan zou ik er dus lekker niks aan doen)

Dat is dan jammer (voor mij), ik vind het altijd wel handige informatie om te bekijken.  ;(

Heatzone (Mark)

Heb je al geprobeerd hem te resetten? zwarte uitstekende knop op de tellerbak? Wellicht dat hij het dan wel weer goed inleest.
Het valt te proberen :)

D@nny

Citaat van: Heatzone (Mark) op 14 september 2013, 12:15:07
Heb je al geprobeerd hem te resetten? zwarte uitstekende knop op de tellerbak? Wellicht dat hij het dan wel weer goed inleest.
Het valt te proberen :)

Ja, ik heb alles gereset, toen ik had getankt, helaas werkte dat ook niet.

Overigens een 2e vraag gevonden:
Ik heb stoelverwarming, dus die wilde ik uitproberen; het lampje gaat wel branden, maar (zelfs na een half uur) er gebeurd niets met de stoelen!
Kan dit een zekering zijn? (heb ik nog niet gechecked, omdat het lampje op het knopje wel gaat branden)

Rogier

het kan inderdaad een zekering zijn, het lampje in de knop staat los van de zekering.

D@nny

#4977
Citaat van: Rogier op 14 september 2013, 12:25:26
het kan inderdaad een zekering zijn, het lampje in de knop staat los van de zekering.

Top!  !-!
Ga ik zo gelijk even kijken, moet toch boodschappen doen.

Edit:
Ik heb het zekeringetje vervangen, maar dat haalt niets uit (heb de 15Amp vervangen voor 20Amp, omdat ik geen 15 meer had liggen).

Vervolgens kwam ik bij het wegrijden, wel tot een andere (niet zo fijne) conclusie: Ik keek in m'n spiegel en zag tot m'n schrik een scheur in het achterraampje...
Dat haalt in elk geval 1 twijfel bij me weg, namelijk: Laten polijsten, of vervangen... maar of ik er blij mee ben?

D@nny

Achterraamje heb ik voorlopig even geplakt, zodat de regen buiten blijft.
Gelukkig was het vanavond 'mooi' weer, dus ik dacht, toen ik om 22u wegreed bij m'n ouders: "Laat ik maar met de kap omlaag rijden!" (het dak was immers helemaal droog, met dank aan een carport).
Wat is dat prettig!  !-!
Lekker rustige route gereden, waar geen straatverlichting stond... heerlijk genoten van het feit, dat ik nu ineens omhoog kan kijken en ook daadwerkelijk wat zie... behalve de bekleding van de auto!

Overigens: De stoelverwarming werkt wél, maar ik zit verkeerd... ik hing meer in de auto (zoals altijd) en ik moet helemaal naar achter zitten, dan word het wel goed warm!  8)7

Edwin Postma

Welkom.
Heb er ook 1 hehad met roadbox.
Was echt idiaal !-!
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev