Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

korte

Citaat van: M&M's RMC op 22 mei 2013, 21:47:56
Dank je wel en dat foto-tje gaat er zeker komen (zodra ik weet wat ik tussen [img - /img] moet plaatsen  :?

Foto's even uploaden naar photobucket of imageshack ofzo dan kan je de het [img] hier zo neerzetten

[Edit] gelukt zo te zien !-!


Nette cabrio nu nog een zonnige zomer

Lennart

Nette wagen !!
Laat de warme dagen, zwoele avonden en heldere nachten maar komen !!
Dan hoeft het dak er nooit meer op :P
assumption is the mother of all f*ck ups

Heatzone (Mark)

#4787
Leuke cabrio! Welkom hier !-!

Voor wat betreft je antenne, probeer deze eens herhaaldelijk met wd-40 in te spuiten, neem aan dat hij nog op en neer gaat alleen sommige delen niet in of uitschuift? Elke keer even het contact aan/uit zetten, antenne komt omhoog/omlaag snel naar de antenne rennen voordat hij volledig in of uit is en goed blijven inspuiten. Dit meerdere keren herhalen en bij die van mij werkte het en die loopt weer als een zonnetje.

Karin

Mark, die ziet er netjes uit. Nu nog het mooie weer zodat je open kan rijden.

Mark V.

#4789
@ Karin: Ziet er idd netjes uit voor zijn leeftijd.....hier en daar een paar krasjes en een deukje boven de mororkap.
Achterruit is bruin en ondoorzichtig dus die is sowieso aan vervanging toe en misschien laat ik wel een nieuwe groen kap er op zetten. Bekleding ziet er ook heel netjes uit.....ben er echt mee in mijn sas en idd nu het mooie weer nog  8) .

Megaaaaaande groete, Mark

@ Heatzone (Mark): Bedankt voor je tip! ik ga het zeker proberen.

[EDIT]Geen berichten direct boven je quoten svp :police: :thx: Overigens kun je je eigen berichten aanpassen & tekst toevoegen ;)
Mvg. Mark

korte

Citaat van: Heatzone (Mark) op 23 mei 2013, 09:48:36
Leuke cabrio! Welkom hier !-!

Voor wat betreft je antenne, probeer deze eens herhaaldelijk met wd-40 in te spuiten, neem aan dat hij nog op en neer gaat alleen sommige delen niet in of uitschuift? Elke keer even het contact aan/uit zetten, antenne komt omhoog/omlaag snel naar de antenne rennen voordat hij volledig in of uit is en goed blijven inspuiten. Dit meerdere keren herhalen en bij die van mij werkte het en die loopt weer als een zonnetje.

Dat had ik wel willen zien :D

Sorry maar kan het me zo voorstellen.... Maar in je eentje lijkt me dat best omslachtig, je kan ook bijv. je vrouw/vriendin/vriend/buurman/collega even vragen met een busje wd-40 iod bij je antenne te gaan staan 8)7

Maar het zal idd wel even werken, totdat het motortje op is een goede oplossing!

Loekaaz

#4791
Hallo allemaal,

Mijn naam is Lucas, ben 22 jaar, Student HTS Autotechniek in Arnhem en sleutel hobbymatig aan auto's.
Sinds vorige week ben ik eigenaar van een witte Megane II Grand Tour 1.5 DCi VAN uit 2004.
Deze heb ik aangeschaft als nieuwe Daily Driver, aangezien de oldtimerregels zijn aangescherpt voor volgend jaar. Ik heb namelijk ook nog een Mercedes-Benz w124 260E (6-in-lijn=heerlijk) op LPG uit 1986 (zie foto's). In de afgelopen twee jaar heb ik deze helemaal opgeknapt en de nodige TLC en aanpassingen gegeven (leder interieur, stoelverwarming, elektrische ramen, verlaging, 300-remmen etc etc etc). Zoals jullie waarschijnlijk al een beetje op de foto's kunnen zien, ben ik niet zo'n "Habbibabbi"-Mercedes-rijder van mediterraanse komaf. Ik ben een ECHTE liefhebber van de W124 en behandel mijn auto dus ook zo. En dus niet als simpel 'goedkoop' vervoersmiddel zoals het gros van de 200/250/300D's in NL... :x
Jammer genoeg ben ik door de nieuwe wet genoodzaakt om hem om te keuren naar Benzine en wordt het dagelijks gebruik wel ontmoedigd (waar de wet in feite ook voor bedoeld is  :D ).

Nu rij ik voor mijn werk in een 2008 Kangoo DCi90 en deze (met name het verbruik) viel mij absoluut niet tegen. Toevallig kwam ik bij onze huis-garagist deze Megane tegen voor een zeer zacht prijsje (iets vergelijkbaars voor die prijs was er gewoon niet), en was voor mij de keuze snel gemaakt: Dit werd mijn nieuwe Daily Y

Ik ben ook actief op het W124Club-forum en moet zeggen dat de lay-out hier wel effe wennen is  8)7 Maargoed, heb voor hetere vuren gestaan... ;)

Het 'beest' aan de bak:



en het 'Monster' in de schuur:




tot ziens op het forum!

Karin

Welkom Lucas, veel plezier hier.

Leuke auto's heb je

Lennart

hi Lucas!

Inderdaad welkom op het forum!
Aan het nummerbord te zien de Benz laten importeren ?
assumption is the mother of all f*ck ups

mark

Oh weer een mark er bij.  :D

Welkom naamgenoot. ;)

En lucas natuurlijk ook welkom.  !-!

Felix

Welkom Lucas! Ik studeer bij de buren (Larenstein), wie weet zie ik je Megane of Mercedes een keertje rijden :q

J to the H (Jeroen)

welkom Lucas, Dat is een leuk speeltje in de schuur  :P

BTW, Ziet er uit als een zware aanhanger, mag je daar we mee rijden zo? Lijkt me een hoger max laadvermogen te hebben dan 1300 kilo.. o-)

antonionie

Ik zal mij zelf ook even voorstellen, mijn naam is Ton van Zonneveld kom uit Lisse en ben sinds september 2012 lid.
Ik ben lid geworden nadat ik een Megane 2 / phase 2, 3 deurs hatchback uit 2006 gekocht had.
Helaas heeft zoon lief deze auto 2e paasdag in de prak gereden waardoor die "financieel" total loss werd verklaard.
Het was een aardige klap geweest en ja van een lijnbus win je het echt niet, velg was krom en de hele voortrein zo krom als een ......
Gelukkig mankeerde mijn zoon niets en dekte de verzekering de schade.
Ik heb toen een Megane 2 / phase 2 Grand Tour Techline uit 2006 aangeschaft en deze bevalt tot nu toe ook bijzonder goed.
Alleen is de radio ontvangst redelijk slecht, dat had ik met de vorige ook en ik heb hier op het forum inmiddels gelezen dat dat een Megane kwaaltje is.
Ik luister graag naar Radio 2 maar laat dat nu net de zender zijn die het slechtste is,op Sky radio, radio 538 en Q music is de ontvangst wel goed dus luister ik daar maar naar. Hieronder nog een paar foto`s van mijn vorige en huidige Megane.

Groeten  Ton










Dante

Welkom Lucas & Ton --

@Ton: Die schade ziet eruit als "bus geen voorrang verleend bij het wegrijden van een halte..." :dunno:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

antonionie

Geen halte maar bus van rechts op voorrangsweg !!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev